Zákulisí vývoje Snake Pass

Autor: Lukáš UrbanPublikováno: 23.2.2017, 20:17

Publikováno: 23.2.2017, 20:17

Sociální sítě

O autorovi

Lukáš Urban

Lukáš Urban

Je autorem 3326 článků

Vývojářská videa jsou skvělá, protože přibližují cestu, kterou je třeba ujít od projektu ke koncovému produktu. Totéž platí i pro nadcházející logickou plošinovku Snake Pass z produkční dílny Sumo Digital, o níž se rozpovídal jeden z autorů, Seb Liebe. Nejen díky němu tak víme, že vývoj byl relativně rychlý, a že na samém počátku byla malá hříčka, jejíž hrdina nebyl zdaleka tak sympatický. Až nadšení kolektivu proměnilo škaredého gumového hada v barevného hrdinu jménem Noodle, jenž je doprovázen ptačím kamarádem Doodlem. Kdo by čekal největší úskalí ve zpracování fyzikálního modelu, bude na omylu, protože nejvíce práce mělo studio s prostředím, které pomáhá dokreslit okolí překážek.

Cílem hry bude překonat 15 úrovní ve čtyřech světech a odhalit tajemného vetřelce ohrožujícího jejich klidné bytí. Hra vyjde 29. března a autoři si ji cení na necelých 20 $. Zda je to hodně nebo málo se teprve uvidí, nicméně zvyšující se obtížnost jednotlivých levelů, spolu s příjemným grafickým kabátem, mohou nabídnou dostatečnou porci zábavy.