Jízdní řád Shadow of the Tomb Raider

Autor: tonyskatePublikováno: 30.4.2018, 13:42

Publikováno: 30.4.2018, 13:42

Sociální sítě

O autorovi

tonyskate

tonyskate

Je autorem 3431 článků

Minulý týden jsme se dočkali řádného představení očekávané akce Shadow of the Tomb Raider, v níž Lara Croft dovrší svou pouť, jež začala v roce 2013 a stane se z ní proslulá hrdinka, kterou už přes 20 let známe jako Tomb Raider. Jak už víme, hra vyjde 14. září a podobně jako předchozí díl plně podpoří Xbox One X. Kdybyste ale chtěli začít hrát o dva dny dříve, budou k dispozici edice Croft a Digital Deluxe. Fanoušci pak určitě nepohrnout ani permanentkou Season Pass, která nám po vydání nabídne sedm balíčků obsahujících nové hrobky, zbraně, vybavení, dovednosti a také postranní příběhové mise.

Tvůrci dokonce připravili pěkný jízdní řád ve stylu mayského kalendáře, který nám prozradí, kdy a čeho se dočkáme. Tento měsíc nám byla hra představena, v květnu poznáme vývojářský tým z Eidos Montréal a v červnu pak dojde na první video ze hry. Samozřejmě se tak stane na E3, a to během konference Xbox. To sice kalendář nezmiňuje, ale vsadili bychom na to tkaničky levé boty. V červenci pak hra zamíří na Comic-Con a během srpna samozřejmě navštíví i gamescom. Během německého veletrhu dojde na upoutávku s novými záběry hry, a pokud zde bude mít Microsoft konferenci, mohli bychom vidět i další herní ukázku. A v září, konkrétně 14. září, vyjde Shadow of the Tomb Raider na Xbox One.

Každý další měsíc po vydání se pak dočkáme jednoho ze sedmi balíčků s dodatečným obsahem. Samozřejmě může dojít k menším změnám, kdyby tvůrci nestíhali, ale pokud vše půjde dle plánu, v dubnu 2019, tedy přibližně za rok, bychom dohrávali poslední balíček. Jak už jsme zmínili výše, každý balíček nabídne novou hrobku, tedy lokaci, a také vybavení v podobě zbraně, obleku a nové dovednosti. Nejzajímavější ale budou postranní příběhové mise, které by mohli být hlavním tahákem těchto menších rozšíření.

  • JoohnCZ

    „Comic-Noc“ muze byt jiste zajimava akce, ale asi to bude na Comic-conu… :))

    • tonyskate

      Náhodou Comic-Noc zní zajímavě 😉

13. 08. 2018 • tonyskate0

Nebezpečná džungle v Shadow of the Tomb Raider

Minule jsme mohli vidět začátek hry Shadow of the Tomb Raider, jež nás dnes krátce uvede i do dnešní ukázky, v níž nám tvůrci představí džungli a jak v ní přežít. Tvůrci šli s partyzánskými boji ještě dále a můžete například využít strachu už tak dosti vyděšených vojáků, aby postřelili své bratry ve zbrani. Lara se taktéž může pokrýt bahnem, aby ji bylo ještě obtížnější zahlédnout a tak se snadněji dostala blíže a...

»
07. 08. 2018 • tonyskate0

Prvních 15 minut Shadow of the Tomb Raider

Chystané dobrodružství Lary Croft sice asi nepřinese žádnou revoluci, ale v rámci trilogie restartované série se určitě budeme bavit stejně královsky jako minule. Jak už víte, Lara se tentokrát bude pokoušet zabránit mayské apokalypse, kterou mimochodem sama omylem způsobila. Současně se bude jednat o poslední krůček, kdy naplní svůj osud jako Tomb Raider. Server IGN v rámci zvláštního pokrytí přinesl prvních 15 minut ze hry, v nichž ale samozřejmě neschází spoilery. Prozradíme vám...

»
03. 08. 2018 • chaosteorycz0

Shadow of the Tomb Raider na průzkumu hrobek

Naše milé děvče spanilé, vydalo se do hrobky prohnilé. Místa, kde se restartovaná Lara nejvíce přibližuje její původní sestře, jsou velmi oblíbená a snad se nemýlíme, když průzkum hrobek označíme za jednu z nejlepších vedlejších aktivit. Mají v repertoáru variabilní atmosféru, velice často je doprovází hádanky a nezřídka jsou spojeny s nějakou dávnou kulturou či mytologií. Shadow of the Tomb Raider nebude jiný a v nejnovější ukázce nechává nakouknout do několika ztracených míst, kam...

»
31. 07. 2018 • tonyskate1

Krásný svět v Shadow of the Tomb Raider

Současné podání série Tomb Raider, které odstartovalo v březnu 2013, už brzy dovrší svou trilogii. Hry se sice nikam dál moc neposouvají, ale pokud vás bavil předchozí Rise of the Tomb Raider, budete se v září královsky bavit. Minulý týden jsme navštívili utajené město Paititi, které bude největší základnou hry, ovšem při záchraně světa před Mayskou apokalypsou spatříme řadu nádherných lokací, což ostatně potvrzuje i nové krátké video. Druhý kraťas nám pak...

»
24. 07. 2018 • tonyskate6

10 minut z Shadow of the Tomb Raider

Shadow of the Tomb Raider vychází ani ne za dva měsíce a je tak načase odstartovat pořádnou kampaň plnou trailerů a herních ukázek. První z nich se objevila přes noc a zavede nás do živoucího a podmanivého města Paititi, jež bude jednou ze základen ve hře. Dle slov tvůrců se jedná o doposud největší základnu, kterou v sérii vytvořili. Čekat vás nebudou jen obyvatelé, se kterými můžete obchodovat, ale taktéž zde bude...

»
11. 06. 2018 • chaosteorycz0

E3 2018: Lara Croft je mistryně devíti řemesel

Tak dobře, tak úplně jsme je nepočítali, ale musíte uznat sami, že co lovkyně pokladů neuměla do teď, to se doučí v Shadow of the Tomb Raider. Jestli někomu neseděl reboot z roku 2013 a pozdější pokračování mu přišlo málo „croftovské“, může si pomalu mnout ruce. Možná je to jen klamný pocit, ale z Lary se postupně stává ten neohrožený dobrodruh, který se spustí do jeskyně, cestou pobije pár nestvůr, přežije potopu, vyřeší...

»
09. 05. 2018 • tonyskate0

Square Enix a konference pro E3 2018

Vydavatelství Square Enix obvykle nemívá tiskovou konferenci či nějakou speciální prezentaci na E3. Většinou si vystačí s přítomností u konzolových partnerů a samostatných trailerů vydaných během veletrhu. Přesto ale v roce 2015 uspořádali tiskovku a ta se bude po třech letech konat znovu. Určitě tedy spatříme Shadow of the Tomb Raider, ovšem ten dostane své místo už během konference Xbox, ale také dojde na Kingdom Hearts III a doufejme, že se konečně...

»
03. 05. 2018 • tonyskate1

Shadow of the Tomb Raider ve 4K 60fps na Xbox One X

Také tomu moc nevěříme, ale přesně tak to řekl David Anfossi, vedoucí studia Eidos Montréal, jež na hře Shadow of the Tomb Raider pracuje. Při rozhovoru pro server Electric Playground padl dotaz, jakých výhod hra využije na konzoli Xbox One X. Anfossi odpověděl, že vyvinuli nový systém osvětlení a renderování, což se projeví především na postavách. Engine tedy poladili natolik, aby využil maximum výkonu konzole a pak padlo to kouzelné...

»