NOvá éra Zaklínače s Unreal Engine 5
O tom, že nový Zaklínač je vývoji víme již nějaký ten pátek. Stejně tak informace o použití Unreal Engine 5 není žádnou novinkou. Na akci Epic’s State of Unreal se vývojáři z CD Project RED rozpovídali o tom, proč se rozhodli pro další projekt nepoužít svůj interní REDengine, ale raději zvolili nabídku Epicu a použít jejich všestranný engine.
Jde hlavně o to, že vývojáři hledali po peripetiích s vývojem posledního Zaklínače a Cyberpunku stabilní herní engine, který by se hodil pro jejich otevřené světy. V nich může jít hráč prakticky kamkoliv a dělat tam cokoliv, takže je třeba mít po ruce snadno opravitelný nástroj, v tomto případě engine, který toto umožní. Dalším plusem je, že se vývojáři mohou daleko více soustředit na obsahovou stránku hry, což hráči ocení především. Doufejme, že přechod na jiný engine bude pro sérii přínosem a technické problémy při vydání se již nebudou opakovat.
Soak in more information on why @CDPROJEKTRED has chosen to use #UE5 to build new open-world games, including a new saga for The Witcher! 😻 pic.twitter.com/IVKFKljwf7
— Unreal Engine (@UnrealEngine) April 5, 2022