Všechny střílečky Halo budou mít split-screen

Autor: tonyskatePublikováno: 24.2.2017, 14:39

Publikováno: 24.2.2017, 14:39

Sociální sítě

O autorovi

tonyskate

tonyskate

Je autorem 3081 článků

Letošní rok bude pro Xbox zajímavý, nejen díky projektu Scorpio, ale také díky pestrosti exkluzivních her, protože letos na podzim to nebude jistit ani Halo, ani Gears of War. Další díl úspěšné série od Bungie a teď 343 Industries nejspíše vyjde na podzim 2018, kdy k oznámení hry by mohlo dojít už v červnu na E3. Ale vraťme se k předchozí epizodě v podobě Halo 5: Guardians, která dosti odvážně vytvořila nového hlavního hrdinu, který Master Chiefa poměrně zastínil, a ještě navíc tvůrci upustili od lokální kooperace v podobě split-screenu.

Příběh, který byl i navzdory tomu dobrý, by hráči ještě zkousli, ale že za hlavního hrdinu série bylo málo misí a vyhodili pro tuto sérii důležitý split-screen, to už prostě bylo moc. Naštěstí vás můžeme uklidnit, protože Bonnie Ross z 343 Industries tento týden řekla, že všechny Halo FPS, tedy všechny střílečky z této série, už vždy budou mít split-screen. Také poznamenala, že přijetí Halo 5 a jeho různých aspektů při vydání pro ně bylo „bolestivým ponaučením“. Můžeme tedy s jistotou tvrdit, že Halo 6 bude mít kampaň s lokální kooperací na rozdělené obrazovce. Také bychom se nebáli tvrzení, že Master Chief bude tentokrát zase hrát dominantní roli.

Čekání na neděli 11. června, kdy ve 23 hodin proběhne E3 konference Xbox, si můžete zkrátit s novou exkluzivní strategií Halo Wars 2.

  • Tex-Calder

    Jo, zrovna včera jsem na tim opět přemýšlel, ze by me opravdu hodně rozladilo, kdyby v dalších Halo nebyl splitscren. Je dobre, ze se poučili. A ještě by mohli tu rozdelenou obrazovku dát nějakým velkým updatem do Halo 5. Kdyby to jen bylo možné…

  • Peterek82

    Chce se mi na ně vysypat a vyblít všechny možné nadávky a tunu vzteku, za to, co s H5 předvedli a jak narušili celou herní linku. Sebereflexe nula, naslouchání hráčům nula (hlavně jak se tím furt dušovali, hajzli), core hráče prakticky zazdili a odepsali ze dne na den. Ano, takhle se pohřbívá úspěšně rozjetý projekt. Ostatně, jak je u MS zvykem snad u všeho (nedělali 343i předtím mobility? 😀 ).

    • Tex-Calder

      Ale tak zase Halo 5 není tak spatne a můžeme byt rádi, ze díky 343 stale Halo svět žije a bude pokračovat. Kazdy muze udělat nějakou chybu a jen je potřeba se z ni poučit.

      • Peterek82

        Mluvíš o Halo hře 🙂 A říct o Halo hře, že „není zas až tak špatná“ je, jako bych já řekl, že je to odpad. Má to stejnou váhu. Halo hra si nemůže dovolit „nebýt zas až tak špatná“. To není Gears of War kámo. A určitě nebudu děkovat 343, že na příkaz MS s tou hrou pokračovali. Je to z 50% i jejich chyba, jak to dopadlo. Obrovský průser bylo vzít z Bungie O’Connora. Typický zasraný markeťák, který udával finální podobu. Dělal hru pro masy, ne pro Halo hráče. A to byl moment, kdy narazili.

        Říct, že chybu může udělat každý, je strašně úzkoprsé a z tvého příspěvku jde vidět, že to máš na háku, hlavně, že je co hrát. Detaily jdou mimo tebe. Když jsme my, core hráči, řvali před vydáním všude na forech a sociálních sítích, že detaily, jako „hra nebude mít splitscreen, plno lidí ji přestane hrát“, „příběh Mastera Chiefa upozaďuje“ „mikrotransakce hru skoro zabijou“ „bez H3/H4/HR MP módů bude hra nudná“ a plno dalších opodstatněných argumentů, 343i a MS dělali co? NIC. Neposlouchali. Mleli si furt to svoje dokola, jak bude hra super a vyvážená a že to bude super, když přebere některé prvky z Call of Duty zábavná a bla bla bla. A jak to dopadlo vidíme dnes. Obětní Majkrosoftí beránek, šéfka 343i, se omlouvá, že hru zpackali. A to mluví veřejně JEN o splitscreenu. Měl bys vidět na forech a soc.sítích ten zbytek.

        Btw, víš jaká je prej aktuální online aktivita v Halo 5? Nemám to sice zatím ověřené, Dandy by možná pomohl, ale je to kolem 20-40 tisíc hráčů. Tohle je u Halo hry, k breku kámo. U Halo hry je tohle známka zpackané práce. A ty řekneš, že „není až tak špatná“…. 🙂

      • Peterek82

        Mluvíš o Halo hře 🙂 A říct o Halo hře, že „není zas až tak špatná“ je, jako bych já řekl, že je to odpad. Má to stejnou váhu. Halo hra si nemůže dovolit „nebýt zas až tak špatná“. To není Gears of War kámo. A určitě nebudu děkovat 343, že na příkaz MS s tou hrou pokračovali. Je to z 50% i jejich chyba, jak to dopadlo. Obrovský průser bylo vzít z Bungie O’Connora. Typický zasraný markeťák, který udával finální podobu. Dělal hru pro masy, ne pro Halo hráče. A to byl moment, kdy narazili.
        Říct, že chybu může udělat každý, je strašně úzkoprsé a z tvého příspěvku jde vidět, že to máš na háku, hlavně, že je co hrát. Detaily jdou mimo tebe. Když jsme my, core hráči, řvali před vydáním všude na forech a sociálních sítích, že detaily, jako „hra nebude mít splitscreen, plno lidí ji přestane hrát“, „příběh Mastera Chiefa upozaďuje“ „mikrotransakce hru skoro zabijou“ „bez H3/H4/HR MP módů bude hra nudná“ a plno dalších opodstatněných argumentů, 343i a MS dělali co? NIC. Neposlouchali. Mleli si furt to svoje dokola, jak bude hra super a vyvážená a že to bude super, když přebere některé prvky z Call of Duty zábavná a bla bla bla. A jak to dopadlo vidíme dnes. Obětní Majkrosoftí beránek, šéfka 343i, se omlouvá, že hru zpackali. A to mluví veřejně JEN o splitscreenu. Měl bys vidět na forech a soc.sítích ten zbytek.
        Btw, víš jaká je prej aktuální online aktivita v Halo 5? Nemám to sice zatím ověřené, Dandy by možná pomohl, ale je to kolem 20-40 tisíc hráčů. Tohle je u Halo hry, k breku kámo. U Halo hry je tohle známka zpackané práce. A ty řekneš, že „není až tak špatná“…. 🙂 Vzpomeneš si, jak to bylo u Halo 3? První dva dny po spuštění bylo ve hře neuvěřitelných lehce přes 1 milion hráčů! Po roce hraní to bylo +/- 150 tisíc běžně. Halo 4 se myslím drželo na 80tisíc ze začátku a spadlo na průměrných 40tisíc. To jen pro zajímavost a udělání si obrázku o tom, jak „zas až ne tak špatnou práci“ MS a 343i na H5 odvedli.

  • Peterek82

    Přátelé, to opravdu žijeme v době, kdy je sebekritičtější koment tupě cenzurován? To snad nemyslíte vážně…

  • BaRReLL

    Chudáci developeři. Změníš něco – špatně. Ponecháš něco jak je – špatně. Vrátíš zpět něco, co některým chybí – zase si někdo něco najde. My už snad ani nechceme aby nám někdo dělal hry.

    • Peterek82

      Zajímavé, že Bungie s tím vydrželi deset let a nikdy s tím neměli problém. 6 Halo her bez jediného klopýtnutí. To asi nebude o tom něco nechat, změnit, vrátit, apod., že. Stačí naslouchat hráčům. Ale to se neslučuje s kapitalistickým kurzem investorů. Ano, my už snad ani nechceme, aby nám někdo, komu jde jen o prachy, dělal hry. Máš pravdu.

      • BaRReLL

        Bungie odešlo právě při nástupu generace „Sněhových vloček“. Každá maličkost je nutná vytknout, pokud nějakému ublíženému jedinci nevyhovuje. Koukněme, kde je Bungie teď. Destiny bylo vytýkáno tolik věcí a dodnes je. A spraví se to s Destiny 2? Nenajde se zase nějaký zneuctěný mazánek, kterému bude vadit banalita a který se chce nechat slyšet na internetu? Jen počkejme.
        Je lepší se těšit z toho co je než fňukat nad tím, co se nelíbí. Kdo jsme, abychom mohli jiné učit o dokonalosti? Tak se na to divám já a mám radost z hraní.

        • Peterek82

          Někdo tomu říká doba „nástupu sněhových vloček“, jiný se na to dívá střízlivým a realistickým pohledem jako na běžný produkt konzumního světa biznisu. Zapomínáš, jakou volnost mělo Bungie, při svých vývojích Halo her. V momentě, kdy bylo jasné, co je Halo za dojnici, vzalo ji MS pod sebe s plně kontrolovaným vývojářským studiem. A to samé potkalo Bungie s Destiny pod křídly Activisionu. Prachy prachy prachy. Jednoduše, na tomto jediném příkladu vidíš, jak se dělají hry, když vývojářům, pro které je to srdcovka, do toho nikdo z akcionářů nekecá a naopak. Vždyť takových příkladů máš za poslední dekádu nepočítaně. Škatulkovat hráče, pro které je hra stejně srdcovou záležitostí a dělat z nich mazánky a jiné rozmazlence samozřejmě můžeš. Nic to nezmění na tom, že finální produkt je shitt a ty si ho i tak užíváš. Přesně kvůli takovým, kteří se spokojí s málem, se pak tohle děje. Masa, která neřeší gró a pointu. Jsme spotřebitelé. Jsme hráči. Hry se dělají pro nás. My víme, co chceme. Pokud chce vývojář mé prachy, má dělat co chci já, za co jsem ochoten zaplatit. Není to snaha někomu ukazovat, jak to má být dokonalé, je jasné, že hráči příjmou kompromisy. Je to ale snaha ukázat, co je pro nás důležité a co je ta „tajná přísada“, která dělá finální produkt něčím výjimečný. Máš v tom všem trochu guláš…

          • BaRReLL

            Moc se omlouvám.

          • Peterek82

            Njn, dospěješ.

11. 10. 2017 • chaosteorycz3

Xbox One S je dostupný v dalších čtyřech sadách

Bundly sdružující dohromady konzoly s hrou, případně jiným herním obsahem, jsou velmi vítanou nabídkou. Nejen, že vše zpravidla získáte za zvýhodněnou cenu, ale máte nové zařízení a oblíbenou hru okamžitě k použití. Tedy potom, co si hru řádně stáhnete a nainstalujete. V těchto dnech do nabídky přichází další 4 sady jejichž nabídka je více než bohatá a najít by se v ní mohl nejeden z vás. A pokud ne, kvapem se blíží Vánoce a někomu...

»
20. 06. 2017 • tonyskate5

Halo 6 se jen tak neukáže

Snad pro nikoho nebylo překvapením, že Halo 6 nebylo na letošním ročníku E3. Ačkoliv by hru každý očekával, studio 343 Industries nás už před několika týdny informovalo, že se hra na veletrhu neukáže. K vidění tak bylo pouze rozsáhlé rozšíření Awakening the Nightmare pro exkluzivní strategii Halo Wars 2. Scénárista Jeff Easterling teď potvrdil, že studio další díl populární sci-fi střílečky jen tak nepředstaví. Dodal, že hru nespatříme ani na gamescomu...

»
13. 05. 2017 • chaosteorycz3

Halo 6 na letošním veletrhu E3 nebude

Troufáme si tvrdit, že každý by si přál, aby vydání očekávané konzole s označením Project Scorpio doprovázela silná značka, která je pevně spjatá s Xboxem. Na mysl přichází Halo 6, o němž se v posledních měsících mluvilo ve spojení s příběhem, jenž má být zaměřen na Master Chiefa jako reakce na zpětnou vazbu po Halo 5: Guardians, kde se lehce experimentovalo s dalšími hratelnými postavami. Jenže šestý díl na Electronic Entertainment Expo 2017 nebude, což...

»
28. 04. 2017 • tonyskate2

Halo 6 se zaměří čistě na Master Chiefa

Nejspíše už o tom píšeme po několikáté, ale opakování je matka moudrosti. Kiki Wolfkill, vedoucí studia 343 Industries, a Frank O’Connor, správce značky Halo, opět promluvili o reakci fanoušků na Halo 5: Guardians a především o plánech pro Halo 6. Nebudeme se zdržovat minulostí, protože lidé z 343i jsou si dobře vědomi skutečnosti, že odvést pozornost od Master Chiefa natolik, jak tomu bylo v Halo 5, byla obrovská chyba. Ani celková...

»
02. 03. 2017 • wellkeybig13

Za Agenta Locka si v Halo 6 nezahrajeme

Při nedávném rozhovoru s generální ředitelkou studia 343 Industries prohlásila, že Halo 6 nebude mít komplikovanou zápletku, ale přímočařejší přesto silnější příběh, který nás bude tlačit kupředu.

»
12. 07. 2016 • tonyskate0

Halo 5 má nejvyšší počet hráčů od dob Halo 3

Ačkoliv se z exkluzivní střílečky Halo 5: Guardians nestal tak obrovský hit, jak se čekalo, stále se jedná o velkou pecku. Kampaň sice byla slabší, ale snad se studio 343 Industries poučilo a v zatím neoznámeném Halo 6 budeme hrát jen za Master Chiefa. Hra pro jednoho hráče tedy moc neoslovila, ovšem musíme studiu nechat, že mělo odvahu změnit hlavního hrdinu. Naprostým opakem je ovšem multiplayer hry, který je vychvalován...

»
06. 07. 2016 • waggon72

Ultimátní letní výprodej na Live

Člověk by spíš čekal „okurkovou sezonu“ co se týče slev pro tento týden, ale v Microsoftu si evidentně řekli, že začátek léta má být ve znamení hraní a tak nás čeká masivní výprodej na Live. Jen naše peněženky to asi bude hodně bolet. Doporučit konkrétní tituly by bylo na hodně dlouhý seznam a tak to pro tentokrát vynecháme. Podobný výprodej má i Windows store.  Slevy jsou určeny pro všechny hráče (jen Gold členové mají slevu vyšší) a platí...

»
30. 06. 2016 • Josef Brožek9

Warzone Firefight je tu, Halo 5 zdarma

Warzone Firefight je tu dočkali jsme se tedy kooperativního módu, kde se s týmem hráčů postavíte počítačem řízeným nepřátelům. Čekají nás epické bitvy, obrovská bojiště a masakrální vlny nepřátel, které budete s přáteli i neznámými hráči plnit dokola a dokola se stoupající obtížností. Dostaneme přístup ke všem zbraním a vozidlům, abychom byli schopni zlikvidovat i mythické bosse. Mód Warzone je k mání od včerejšího večera, takže jestli se vám Halo...

»