XKO MAG vzpomíná na dobu bez připojení

Autor: Lukáš UrbanPublikováno: 3.2.2020, 17:00

Publikováno: 3.2.2020, 17:00

Sociální sítě

O autorovi

Lukáš Urban

Lukáš Urban

Je autorem 3326 článků

Kdybychom ze dne na den vypnuli internet, herní průmysl by zkolaboval. Nejenom, že by hráči onlinových her a manažeři z Activisionu spáchali sebevraždu, ale zastavil by se komplet celý vývoj. Bez připojení by totiž nemohl fungovat moderní systém dokončování her po vydání, který se nazývá aktualizace. I na toto téma se bavíme v novém vydání pořadu XKO MAG, jehož tématem je historické hraní bez netu. Jak fungoval sociální život hráčů? Jak se sháněly hry? A co technických stav takových titulů? Jaro moderního herního průmyslu může být pro dnešní hráče noční můrou, avšak my zavzpomínali s radostí a láskou. Jako křoví tentokrát slouží záběry z her Journey to the Savage Planet a kooperační střílečka Rico. Děkujeme za pozornost a těšíme se na vaše reakce.