Black Myth: Wukong ve vývojářském deníčku

Autor: olishuPublikováno: 26.1.2022, 12:50

Publikováno: 26.1.2022, 12:50

Přiřazené štítky

Sociální sítě

O autorovi

olishu

Je autorem 71 článků

Hra Black Myth: Wukong je jako stará legenda o které si lidé vypráví, ale nikdo o ní pořádně nic neví. Ukázek ze hry nebo aktuálních článků, jak se vývojářům vede práce na hře je poskrovnu. Ten, koho oslnilo kouzlo vyprávění Cesty na Západ si bude muset ještě pěknou chvíli počkat. Mluví se o roku 2023 a pevně doufáme, že tomu tak bude, protože tato akční hra s nádhernou detailní grafikou a rozhodně zajímavým obsahem už dokázala rozproudit hráčské srdce na maximum, a to je venku jen pár ukázek a minimální informace.

Dnes vám nabízíme pohled do zákulisí, kde vás vývojáři z Game Science provedou bizarní a fiktivní verzí vývoje Black Myth: Wukong. Diskutují třeba o obtížnosti používání koček pro zachycení pohybu. Druhá polovina traileru sice obsahuje záběry, které by klidně mohly pocházet z upgradu hry na Unreal Engine 5, ale tahle část obsahuje postavu tygřího bosse, který se opakovaně teleportuje po mapě a jehož animace se pokazí. Vývojáři ze studia Game Science nás prostě škádlí a záměrně předvádí závadnou hratelnost. Někteří mohou být tímto odlehčeným přístupem zklamaní, a proto video končí krátkou básničkou, která má natěšené fanoušky uklidnit. No posuďte sami, není to skvělé hrát si při práci na hře?

My se na Black Myth: Wukong těšíme neskutečně a co vy?