Horor Visage se opozdí kvůli alternativním koncům

Autor: Lukáš UrbanPublikováno: 18.12.2016, 15:07

Publikováno: 18.12.2016, 15:07

Sociální sítě

O autorovi

Lukáš Urban

Lukáš Urban

Je autorem 3325 článků

Opět se jednou můžeme poplácat po ramenou, protože pavučina v rohu místnosti, ze které jsme v únoru věštili odklad psychologického hororu Visage, měla skutečně pravdu. Atmosférický horor, vycházející principem a zpracováním ze zrušeného projektu Silent Hills, měl kickstarterovou kampaň velice úspěšnou, načež peníze se tvůrcům v menších dávkách hrnou dál, a právě díky tomu si tým SadSquare může dovolit hru rozšířit o vícero konců. Alternativní zakončení jsou v souladu s nastavenými milníky, které mají hráčům přinést intenzivní strašidelný zážitek, aniž by po dohrání museli hru nadobro opustit. Z tohoto důvodu a také kvůli menším vývojovým překážkám se vydání o několik měsíců odkládá, a to předběžně na druhé čtvrtletí roku 2017.

Autoři jedním dechem dodávají, že ani jaro nemusí být pro dokončení finální, jelikož jejich cílem je naservírovat hotovou hru bez jakýchkoliv problémů. Každá snaha o vydání kompletního výrobku se cení a v případě nadějně vyhlížejících her dvakrát. Pakliže neuskutečněný titul Silent Hills, na kterém pro Konami pracoval Hideo Kojima s Guillermem del Torem nezastihl vaše povědomí, podívejte se na gameplay záběry z Visage, jenž byly hlavním lákadlem při komunitním financování. Pro nás, majitele konzole Xbox pak platí, že všechno zlé je k něčemu dobré. Zrušený projekt dvou vizionářů byl totiž plánován jen pro PlayStation, zatímco SadSquare tvoří svůj horor jako multiplatformní záležitost.