Rozhodnutí zrušit Scalebound bylo vzájemné
Možná jste si v posledních dnech všimli spekulací, že by zrušená exkluzivita Scalebound měla být oživena pro Nintendo Switch. Nepsali jsme o tom, jelikož nám to přišlo jako naprostá hovadina a pořád přijde. Studio PlatinumGames je jednak naplno vytížené, ale především veškerá práva na značku Scalebound vlastní Microsoft a musel by tedy povolit americký gigant. K tomu ale nedojde, jelikož by si tak celkově uškodil, i když by to byla jen nafouklá bublina, protože skutečný zájem o tuto hru nastal teprve až po jejím zrušení v lednu 2017.
Jako další důvod ještě uvedeme skutečnost, že alespoň dle ukázek měla hra potíže s plynulým během na konzoli Xbox One, natož aby běžela na méně výkonném Nintendo Switch. Z těchto a dalších důvodů bychom o této spekulaci ani nepsali, ovšem s ohledem na ni se vyrojilo několik menších informací, které stojí za zmínku, a tu nejdůležitější jsme zmínili hned v titulku.
Je běžné, že hráči při zrušení hry obviňují především vydavatele, ačkoliv vůbec nemají páru, kde může být pravda. Kolikrát tomu tak samozřejmě je, ovšem ne v případě hry Scalebound. Jak totiž prozradil novinář Liam Robertson, který přišel s lednovou zprávou ještě před jejím oznámením, ke zrušení hry Scalebound došlo po vzájemné rozhodnutí vývojářského studia PlatinumGames a vydavatele Microsoft.
Říká se, že naděje umírá poslední, ovšem k oživení projektu Scaleblound v nejlepší době asi nedojde. Každopádně dle Robertsona pracují Microsoft a Nintendo společně na velkých věcech, což zní velmi zajímavě a třeba se už na E3 dozvíme o nějaké nečekané spolupráci.
Oznámení hry Scalebound na E3 2014
Šéfové PlatinumGames mají zájem oživit Scalebound
Čas ukázal, že zrušení některých projektů nebyl zase tak špatný nápad. Nicméně jsou hry, u nichž se k ledu odporoučel koncept, jehož náplň nebyla úplně zlá a za kterým stálo věhlasné studio. Ano, v tomto případě opět mluvíme o prokleté RPG Scalebound, jejíž osud po čtyřech letech vývoje zpečetil Microsoft zrušením. V dalších letech se pak objevovaly různé informace. Některé házely vinu na divizi Xbox, jejíž vedení už prý nechtělo čekat a dotovat...
Hideki Kamiya zavzpomínal na Scalebound
Některé herní projekty se prostě nepodaří a navzdory všemu snažení, skončí jako položka zapomenuté historie, na kterou občas někdo zavzpomíná. To je případ i exkluzivní fantasy RPG Scalebound, jejíž osud zpečetil Microsoft před pár lety zrušením, a to navzdory několikaletému vývoji. Tehdy, a u mnohých nejspíš i doteď, byli ti špatní vedoucí herní divize Xbox, kteří si jednoduše našli důvod, aby projekt stopli. Jenže po letech se ukazuje, že měli...
Microsoft si pojistil značku Scalebound, přesunul snad vývoj jinam?
Zrušení akční RPG od studia Platinum Games ještě teď možná mrzí nejednoho hráče, který dlouho vyvíjenou hru sledoval a bral ji jako nedílnou součást letošního exkluzivního line-upu. Japonští tvůrci bohužel nenašli po dlouhém vývoji další společnou řeč se zdrojem financí, což mělo za následek zavření kohoutku a odebrání projektu. Zbylé události už byly holé jak větev po vichřici a po jméně Scalebound se slehla zem. Ovšem poslední dny ho vrátili...
Xbox bude dál riskovat s novými značkami
Zrušení japonské exkluzivní hry Scalebound pochopitelně vyvolalo řadu negativních ohlasů. Těžko říct, v čem přesně byl zakopán pes, ale nejspíše se pokazilo něco během podzimu, protože na E3 ještě Microsoft s hrou naplno počítal. Po Fable Legends to ale bylo zrušení druhého velkého projektu během jednoho roku a na MS se tak snesla kritika, zvláště na Phila Spencera. U Fable to sice nebylo takové překvapení, ale bohužel to odnesla celá značka.
Microsoft ruší Scalebound
Microsoft do roku 2017 vkročil opravdu špatně. Stejně jako loni hned zkraje roku oznámil odklad akčního RPG Scalebound, teď přes noc potvrdil jeho zrušení, o kterém se v posledních hodinách spekulovalo. O tomto projektu, na kterém pracuje uznávané japonské studio Platinum Games, jsme již dosti dlouho neslyšeli a podle všeho se již delší dobu vývoj potýkal s problémy. Na hru se těšila řada fanoušků, protože na ní pracoval Hideki Kamiya, o jehož...
Spolupráce a vývoj draka ve Scalebound
Japonská akční záležitost Scalebound od PlatinumGames vypadá velmi nadějně a jak víme, hra se bude točit okolo hlavního hrdiny jménem Drew a jeho draka Thubana. Společně bojovat jsme je mohli vidět loni na gamescomu a i letos na E3, ovšem letošní část německé výstavy věnovali tvůrci možnostem úprav vašeho draka a co to znamená bojovat s ním bok po boku.
Spekulace: Scalebound na konci dubna
Japonské akční RPG Scalebound je jednou z mnoha chystaných exkluzivit, které mají příští rok vyjít pro Xbox One. Na tomto díle už studio PlatinumGames a legendární vývojář Hideki Kamiya pracují dosti dlouho a snad už slíbené jarní vydání klapne. Nyní se na jednom ze zahraničních obchodů objevilo možné datum vydání, které značí, že by hra mohla vyjít na konci dubna. Stalo se tak na Amazonu, který u objednávek na tuto...
E3 2016: Scalebound na nových záběrech
Japonské akční RPG Scalebound od PlatinumGames jsme poprvé v akci viděli loni na gamescomu a letos hra nechyběla ani na E3, a to opět s ukázkou ze hry. Tentokrát se tvůrci zaměřili na kooperativní multiplayer až pro 4 hráče, v němž se postavili proti vskutku masivnímu bossovi, kterým byl přerostlý škorpión. Nadále platí, že hry se dočkáme až v roce 2017 a snad bude čekání stát za to, protože byla...