Xbox a Bethesda na společné E3 konferenci

Autor: tonyskatePublikováno: 21.5.2021, 6:49

Publikováno: 21.5.2021, 6:49

Sociální sítě

O autorovi

tonyskate

tonyskate

Je autorem 5002 článků

Před několika týdny byla po půl roce ukončena akvizice ZeniMax Media a tak i Bethesda Softworks, čímž Microsoft rozšířil svou rodinu studií i herní portfolio. Nějakou dobu se proslýchalo, že by Bethesda nadále měla svou samostatnou konferenci, jelikož Microsoft nechává vydavatelskou část včetně marketingu pracovat odděleně, což nyní v rozhovoru potvrdil i Matt Booty. Ten současně dodal, že nakonec budou na E3 mít společnou konferenci.

Nejspíše nás tedy čeká pěkně dlouhá jízda, ale je možné, že společná tiskovka se zaměří spíše na oznámení her a poté by došlo k odděleným prezentacím pro Xbox a Bethesdu, kde by jednotlivá studia i tituly dostaly více pozornosti. Booty pak ještě zmínil, že Xbox nechce svá studia nutit do her, která jsou zaměřena na obchodní model předplatného a nevychází z určitých dat jako třeba Netflix, takže jim při tvorbě nechává volnou ruku.

Ohledně budoucích akvizicí řekl, že se nemůže o nic podělit, ale už dříve bylo řečeno, že budoucí nákupy studií nejsou vyloučeny.  Poslední dotaz se pak týkal koronaviru, a jak ovlivnil vývoj her v rámci Xbox Game Studios. Nejvíce zasažena byla studia, která pracují na nových značkách s novými herními mechanismy. Týmy, které pracují na pokračováních, byly prací z domova a ostatními překážkami kvůli pandemii ovlivněny méně.

29. 06. 2021 • tonyskate0

Cloudové hraní Xbox na iOS a PC s podporou Xbox Series X

Cloudové hraní Xbox je sice stále v betaverzi, což je naprosto pochopitelné, protože tato technologie se ještě bude vyvíjet a zlepšovat, ale doposud bylo dostupné pouze na zařízeních Android. Od dnešního dne je ovšem cloudové hraní Xbox dostupné všem předplatitelům Xbox Game Pass Ultimate, tedy i na zařízeních Apple (iOS) a počítačích s Windows 10. Jak už víte, aby Microsoft obešel pravidla App Store, zprovoznil cloudové hraní skrze prohlížeč a můžete tak...

»
17. 06. 2021 • tonyskate0

Letošní E3 bylo pro Xbox vůbec nejsledovanější

Už je tomu několik dní, co proběhla Xbox & Bethesda Games Showcase, ale pořád vzpomínáme na nabitou prezentaci, která mile překvapila hned v několika ohledech. Spousta hráčů také tvrdí, že Xbox vlastně zachránil letošní E3, protože jinak to dle jejich slov bylo slabší a musíme souhlasit, že bez Microsoftu by to byla trochu nuda. Že byl o společnou konferenci Xboxu a Bethesdy velký zájem, potvrdil i Phil Spencer, který na svém...

»
16. 06. 2021 • tonyskate0

Více než 20 nových her v den vydání v Xbox Game Pass

Jestli jste se ještě nestali předplatiteli Xbox Game Pass, pomalu je čas to napravit. Microsoft totiž na své konferenci Xbox & Bethesda Games Showcase představil takovou nálož, které hned v den vydání zamíří do předplatného, až se nám tomu nechtělo věřit. A nejde jen o jejich vlastní tituly, ale také nespočet projektů od ostatních vydavatelů či nezávislých vývojářů.

»
10. 06. 2021 • tonyskate0

Xbox chce dále nakupovat a vydávat hry každý kvartál

Matt Booty, který dohlíží na herní divizi Xbox Game Studios, v rozhovoru prozradil, že stále hledají další vývojáře, které by mohli koupit a jejich hlavním cílem je v budoucnu vydávat alespoň jednu vlastní hru každý kvartál, tedy každé čtvrtletí. To se jim sice zatím moc nedařilo, ale už v následujících měsících nám to vynahradí s Microsoft Flight Simulator, Age of Empires IV (pouze PC), Halo Infinite a doufejme, že i Forza Horizon 5.

»
10. 06. 2021 • tonyskate0

Xbox Game Pass pro chytré televize a expanze cloudového hraní

Před pár týdny jsme vydali článek na téma Xbox Game Pass jako herní Netflix, v němž jsme se zmínili, že je jen otázkou času, než se předplatné stanou součástí chytrých televizí formou vlastní aplikace s pomocí hraní z cloudu. A teď to potvrdil sám Microsoft. Phil Spencer i Satya Nadella promluvili o budoucnosti hraní a jedním z kroků je dostat Xbox i předplatné Game Pass na více obrazovek. Momentálně tak Xbox pracuje s výrobci televizí...

»
07. 06. 2021 • tonyskate0

Lepší FPS i rozlišení s AMD FidelityFX na Xbox Series X|S

Jak asi víte, herní konzole pohání grafické čipy od společnosti AMD, zatímco NVIDIA jim pak konkuruje na poli PC hraní. Obě společnosti se předhánějí v různých technologiích a je pravda, že NVIDIA bývá pokrokovější jako třeba se svou technologií DLSS, na niž AMD už brzy odpoví vlastní FidelityFX Super Resolution. Microsoft pak potvrdil, že tuto technologii budou podporovat i herní konzole Xbox Series X|S, což pro hráče znamená, že by se...

»
07. 06. 2021 • tonyskate0

Spekulace: Microsoft na E3 oznámí koupi studia

S dalším týdnem tady máme další spekulaci. Okolo blížícího se veletrhu E3, který se letos uskuteční v digitální podobě, se nadále množí různé domněnky a spousta z nich zahrnuje i přímo Xbox a jeho hry. V posledních dnech pak někteří z insiderů začali naznačovat, že Microsoft na své konferenci oznámí akvizici herního studia, jehož součástí bude i zajímavá značka, ačkoliv dle všeho není AAA rozměrů. Studio pak má být spíše střední velikosti jako třeba...

»
02. 06. 2021 • tonyskate0

Hellblade 2 či Fable na E3 nečekejte

Je nám jasné, že se s blížícím E3 hůře krotí očekávání, ale přesto radíme mít je na uzdě, a to zvláště v případě loni oznámených her. Na konferenci Xbox & Bethesda Showcase, která se uskuteční v neděli 13. června od 19:00, totiž nejspíše neuvidíme Hellblade II, Fable, State of Decay 3 a už vůbec ne Perfect Dark. Objevily se sice náznaky, že bychom mohli spatřit akční RPG Avowed od Obsidianu či alespoň...

»