Autoři Hellblade II na toulkách po Islandu

Autor: Lukáš UrbanPublikováno: 28.7.2020, 9:31

Publikováno: 28.7.2020, 9:31

Sociální sítě

O autorovi

Lukáš Urban

Lukáš Urban

Je autorem 2776 článků

Obyčejný hráč s velkou hubou. Věrný člen redakce, jehož revír začíná a končím psaním.

Nevíme jak vy, ale my máme vývojářské deníky rádi. Tedy ty, kde vám poskok zástupce vedoucího neříká, že kolega z opačné směny dělá něco, čemu absolutně nerozumí. Což není případ studia Ninja Theory, které v druhé části série The Dreadnought Diaries vypráví o Islandu. Konkrétně Tameen Antoniades vysvětluje pozadí událostí, jejichž závěr vedl právě na překrásný kout severské přírody.

Po skončení vývoje prvního dílu Hellblade potřeboval celý tým oddech. Každý tak vyrazil tam, kde je mu dobře, přičemž Antoniades zavítal na Island. Ten ho učaroval natolik, že když se začalo uvažovat o pokračování hry, vydal se na místo své dovolené znova. Začal zjišťovat, jestli by mohl osud Senuu dovést až sem. Asi už tušíte, že jeho pátrání vyvrcholilo týmovou expedicí, kdy studio navštívilo na čtyřicet dechberoucích míst.

Během této činnosti spojili autoři síly s firmou Quixel. Ta je specialistou na tvorbu realistických textur prostřednictvím skenování. Technologie pojmenovaná Megascans pak pomáhá tvůrcům her či filmů k dosažení co nejvěrohodnějšího zážitku. Pracovníci Ninja Theory si vše pečlivě zaznamenali, provedli kamerové zkoušky hlavní představitelky a nahráli hodiny zvuků a ruchů. To vše, aby herní pokračování bylo co nejblíže realitě. Podle Antoniadese jen tvorba založená na skutečných vstupech může dát projektu tu pravou tvář. Máme se tak těšit na Island devátého století, a to s tím krásným, i nebezpečným.

  • StriderCZ

    Že na konferenci neukáží jediný nový záběr ze hry…co na to říct (a nebýt sprostý)?

    • tonyskate

      Neukáží přece všechno a řekl bych, že letos ještě o Hellblade II uslyšíme i o dalších projektech. Ať už na gamescomu anebo na jejich akci X0.

12. 06. 2020 • tonyskate1

Senua’s Saga Hellblade II vzniká na Unreal Engine 5

Next-gen her přímo od Xbox Game Studios je zatím oznámeno málo, což se ovšem v červenci změní a dle všeho se máme opravdu nač těšit. Mezitím víme, že třeba Ninja Theory pracují na Senua’s Saga: Hellblade II, která byla představena současně s konzolí Xbox Series X. Až nedávný blog nám ale prozradil, že hra vznikne na novém enginu Unreal 5 a pochopitelně využijte výkonu nové konzole, aby sérii Hellblade povznesla na nevídanou...

»
23. 01. 2020 • tonyskate5

Tvůrci Hellblade oznamují další projekt

Britské studio Ninja Theory se po předloňské akvizici od Xbox Game Studios rozjelo skutečně naplno. Už koncem března vydají svou online akci Bleeding Edge, kutí inovativní výzkumný projekt The Insight Project s ohledem na dušení poruchy a úzkosti, a samozřejmě také pilně pracují na Senua’s Saga: Hellblade II. A teď oznámili ještě Project: Mara, nový experimentální titul ve vývoji, který zkoumá nové způsoby vyprávění příběhu.

»
13. 12. 2019 • tonyskate7

Senua’s Saga: Hellblade II pro Xbox Series X

Když Microsoft loni na E3 oznámil akvizici studia Ninja Theory, fanoušci byli překvapení. Na letošním E3 pak byli docela zklamaní, když tento tým oznámil online týmovku Bleeding Edge. Všichni totiž čekali další příběhovou hru. Přesto se jí dočkáme! Phil Spencer totiž na The Game Awards spolu s novou konzolí Xbox Series X (dříve Project Scarlett) oznámil také hru Senua’s Saga: Hellblade II. Fanoušky vysněná hra tedy skutečně vznikne, ačkoliv toho o...

»