
Autoři Hellblade II na toulkách po Islandu
Nevíme jak vy, ale my máme vývojářské deníky rádi. Tedy ty, kde vám poskok zástupce vedoucího neříká, že kolega z opačné směny dělá něco, čemu absolutně nerozumí. Což není případ studia Ninja Theory, které v druhé části série The Dreadnought Diaries vypráví o Islandu. Konkrétně Tameen Antoniades vysvětluje pozadí událostí, jejichž závěr vedl právě na překrásný kout severské přírody.
Po skončení vývoje prvního dílu Hellblade potřeboval celý tým oddech. Každý tak vyrazil tam, kde je mu dobře, přičemž Antoniades zavítal na Island. Ten ho učaroval natolik, že když se začalo uvažovat o pokračování hry, vydal se na místo své dovolené znova. Začal zjišťovat, jestli by mohl osud Senuu dovést až sem. Asi už tušíte, že jeho pátrání vyvrcholilo týmovou expedicí, kdy studio navštívilo na čtyřicet dechberoucích míst.
Během této činnosti spojili autoři síly s firmou Quixel. Ta je specialistou na tvorbu realistických textur prostřednictvím skenování. Technologie pojmenovaná Megascans pak pomáhá tvůrcům her či filmů k dosažení co nejvěrohodnějšího zážitku. Pracovníci Ninja Theory si vše pečlivě zaznamenali, provedli kamerové zkoušky hlavní představitelky a nahráli hodiny zvuků a ruchů. To vše, aby herní pokračování bylo co nejblíže realitě. Podle Antoniadese jen tvorba založená na skutečných vstupech může dát projektu tu pravou tvář. Máme se tak těšit na Island devátého století, a to s tím krásným, i nebezpečným.


Nový obrázek z Hellblade II
Akvizice Ninja Theory byla rozhodně nečekaná stejně jako představení konzole Xbox Series X na The Game Awards 2019 spolu s titulem Senua’s Saga: Hellblade II právě od cambridgeského studia. Od té doby jsme o hře s výjimkou videa o Islandu, kde berou tvůrci inspiraci k herním lokacím, prakticky vůbec neslyšeli. To by se letos mohlo změnit a dnes tady máme nový obrázek ze Senua’s Saga: Hellblade II, který tvůrci označili jako „cinematic lighting...

Fotorealistický Project Mara od tvůrců Hellblade
Od akvizice studia Ninja Theory se autoři Hellblade pořádně rozjeli a momentálně pracují na trojici projektů. Jedním z nich je samozřejmě Senua’s Saga: Hellblade II, pak inovativní výzkumný The Insight Project se zaměřením na duševní poruchy a úzkosti, a nakonec Project: Mara, který je nám dnes přiblížen skrze vývojářský deníček.

Senua’s Saga Hellblade II vzniká na Unreal Engine 5
Next-gen her přímo od Xbox Game Studios je zatím oznámeno málo, což se ovšem v červenci změní a dle všeho se máme opravdu nač těšit. Mezitím víme, že třeba Ninja Theory pracují na Senua’s Saga: Hellblade II, která byla představena současně s konzolí Xbox Series X. Až nedávný blog nám ale prozradil, že hra vznikne na novém enginu Unreal 5 a pochopitelně využijte výkonu nové konzole, aby sérii Hellblade povznesla na nevídanou...

Tvůrci Hellblade oznamují další projekt
Britské studio Ninja Theory se po předloňské akvizici od Xbox Game Studios rozjelo skutečně naplno. Už koncem března vydají svou online akci Bleeding Edge, kutí inovativní výzkumný projekt The Insight Project s ohledem na duševní poruchy a úzkosti, a samozřejmě také pilně pracují na Senua’s Saga: Hellblade II. A teď oznámili ještě Project: Mara, nový experimentální titul ve vývoji, který zkoumá nové způsoby vyprávění příběhu.

Senua’s Saga: Hellblade II pro Xbox Series X
Když Microsoft loni na E3 oznámil akvizici studia Ninja Theory, fanoušci byli překvapení. Na letošním E3 pak byli docela zklamaní, když tento tým oznámil online týmovku Bleeding Edge. Všichni totiž čekali další příběhovou hru. Přesto se jí dočkáme! Phil Spencer totiž na The Game Awards spolu s novou konzolí Xbox Series X (dříve Project Scarlett) oznámil také hru Senua’s Saga: Hellblade II. Fanoušky vysněná hra tedy skutečně vznikne, ačkoliv toho o...