Oznámen konzolový port hry Monstrum
Být někde sám se sebou, je samo o sobě dosti děsivé. Přidejte k tomu opuštěnou nákladní loď, jednu bestii neznámého původu a je zaděláno o bláto na hřišti. Taková je zápletka survival titulu Monstrum, který na konzole v dohledné době naservíruje vydavatelství Soedesco. Nejde o žádnou novinku, ale tři léta starý projekt studia Junkfish, který se chlubí více jak 100 000 prodanými kusy a nominací na cenu Scottish Game Bafta. Hlavní kouzlo hry má spočívat v procedurálně generované lodi a monstru, které hráče dělí od cesty ven. Příšera má celkem tři podoby: Brute, Fiend a Hunter. Každá má od tvůrců odlišný vzhled, přednosti, ale i slabosti. Vaším úkolem bude objevit je a za využití dostupných předmětů přežít tak dlouho než se doplácáte k východu. V případě smrti restart, nová mapa, další obluda a celý kolotoč může začít nanovo. Trailer vás asi moc nenaláká, ale bude-li cena příznivá, jako příležitostná oddychovka by mohlo Monstrum fungovat dobře.