Phil Spencer podebatoval v hospůdce o Sea of Thieves

Autor: chaosteoryczPublikováno: 5.5.2017, 14:22

Publikováno: 5.5.2017, 14:22

Sociální sítě

O autorovi

chaosteorycz

chaosteorycz

Je autorem 966 článků

Hned v úvodu zklameme všechny, kteří očekávají na šrot zlámaného šéfa divize Xbox, jak nesouvisle diskutuje s tekutým kolegou Jimem nad vyvíjenou hrou. Tou nálevnou samozřejmě myslíme prostředí Inn-side Story deníčků studia Rare, kde jeho členové pravidelně mluví o Sea of Thieves a novinkách s ním spojených. Jak jsme nedávno informovali, Phil si odskočil do Anglie vyzkoušet aktuální podobu dobrodružné hry a už ze záznamu bylo vidět, že he neskutečně baví. Nicméně v rámci gameplay videa nedostaly prostor jeho myšlenky, což je vynahrazeno v patnáctém pohledu do zákulisí. Z videa v žádném případě nehodláme dělat přepis, a tak zmíníme ty nejzajímavější části.

Za tvůrčí celek vystupuje šéf Craig Duncan, který téma začne již zmíněným společným hraním, kde se po bok vývojářů postavili i další VIP hosté. Oba si pochvalují, v jakém stavu hra je, přičemž dialog pozvolna přejde na otázku společného hraní. Jak Phil několikrát vzpomene, dnešní hraní by mělo nabízet zážitek jak pro hráče jako jedince, tak pro kolektiv sdílející díky tomu společné zážitky a úspěchy. Komunita je pak vyzdvižena i ve spojení s alpha testováním a zpětnou vazbou, protože na základě těchto dvou faktorů se formuje finální podoba titulu. Zapojení hráčů do vývoje je podle obou to nejlepší, co je možné pro potencionální úspěch udělat. S tím souvisí také dlouhodobé plánování. Pouť Sea of Thieves začala v roce 2014, kdy byl Philovi ukázán koncept hry a nastíněn dlouholetý vývojový cyklus, čímž odstartoval vývoj. Ano chápete správně, Rare má od samého počátku víceméně volnou ruku, protože přinést hráčům zcela novou fungující značku si žádá čas, a to i u matadorů herního průmysl s více jak třicetiletou historií.

Klidně se tak může stát, že finální hra nakonec nevyjde ani tento rok, ale to už bychom zbytečně předbíhali. Z celého videa je ale jedna věc naprosto jistá, a to fakt, že studio Rare, jakožto součást Microsoft Studios, má plnou podporu ze strany nejvyšších. V žádném případě by se tak neměly opakovat případy her Fable Legends a Scalebound, které skončily v koši pár kroků před dokončením. Závěrem vybraným připomeňme sobotní testování, jenž proběhne od 17:00 do 23:00 našeho času. Na celých 6 hodin se tak budete moci stát korzárem a testovacím subjektem v jedné osobě.

02. 09. 2017 • chaosteorycz0

Pirátská olympiáda v Sea of Thieves

Projekt studia Rare se v našem víkendovém zpravodajském bloku stal jakousi tradicí, bez níž si závěr týdne už ani neumíme představit. Přestože poslední hra, které jsme dopřávali tolik pozornosti, skončila zrušením s následným zavřením celého studia, pevně doufáme, že mořskou smečku nepotká stejný osud. Aktuální videopříspěvek není ukecaný jako ten minulý, ale pochází z cross-play hraní a prezentuje další aktivity, které otevřený svět nabízí. Pokud tedy najdete stejně naladěnou posádku, jako Mike Chapman, Stephanie...

»
26. 08. 2017 • chaosteorycz0

Sea of Thieves cross play v novém deníčku

Potom, co jsme si všichni (tedy snad) zvykli na službu Xbox Play Anywhere, která zůstává z větší části výsadou exkluzivních titulů, je načase, aby vývojáři u vhodných her umožnili hrát napříč platformami. Nebudeme teď řešit Forzu, kde to funguje víceméně bez výhrad, ani Gears of War, u nichž vývojáři stále hledají vhodný kompromis a pojďme na Sea of Thieves. To se jeví jako ukázkový vzorek značky, u které nezáleží, co držíte...

»
04. 08. 2017 • chaosteorycz0

Čtyři pírka pro autory Sea of Thieves

Copak asi dělají piráti, když zrovna nepracují? Jak tráví čas mezi tím, co přepadávají lodě, hledají poklad a lámou rekordy v knajpě? Tak po různu, někteří pobíhají s kýblem v ruce, jiní simulují světlušky na zdánlivě opuštěném ostrově, další přenášejí předměty z jednoho bodu do druhého a ti poslední se zaujetím hypnotizují banán před jeho konzumací. Studio Rare se pochlubilo novým gameplay videem, v němž můžete vidět vše, co jsme popsali výše, ale mimoto také...

»
24. 07. 2017 • chaosteorycz0

Hádanky vedoucí k pokladu nedílnou součástí Sea of Thieves

Jako pokud si myslíte, že si nasadíte falešný hák na ruku, na rameno posadíte vycpaného papouška a s partou karnevalových návštěvníků vyrazíte kostlivcům sebrat jejich léta střežený poklad, tak na to rychle zapomeňte. V Rare nehodlají dát vzácné truhly zadarmo, a proto připravili questy obestření jinotajy, které rozluštíte za pomoci selského rozumu, mapy a kompasu. Tedy jen v případě, že pro vás anglický jazyk nepředstavuje žádnou překážku. V novém deníčku relace Inn-Side Story je...

»
15. 07. 2017 • chaosteorycz0

Deníček Sea of Thieves zaměřený na vraky lodí

Parné odpoledne, na horizontu nic než nekonečná vodní pláň, a tak se posádka baví karbanictvím. Náhle hlídka na stěžni, která má za úkol Dlouhému Johnovi nenápadně hlásit trumfy ostatních, zpozoruje soudek následovaný dalším. Počet dřevěných barelů se neustále zvyšuje, až loď škrtne o kýl potopeného vraku. V tu chvíli nerudný kapitán zařve k pozoru lijíce si do rozkroku zbytky letitého alkoholu. Kotva jde okamžitě ke dnu a s ní i několik členů...

»
10. 07. 2017 • chaosteorycz1

Bouře v Sea of Thieves nejsou žádný med

Není zrovna příjemné, když se vesele promenádujete rozpálenou betonovou džunglí a bouřka se zrovna chystá na šichtu. Tmavá mračna se přiženou v doprovodu vydatných srážek a nebe začne malovat pomocí elektrostatických výbojů. Dnes naštěstí máme meteorology, ale co v dobách zkřížených hnát a pověstí o Krakenovi? Tvůrci Sea of Thieves se v novém deníčku věnují právě bouřlivému počasí a když je posloucháte, máte pocit, že v Rare pracují na závodním simulátoru, a ne...

»
18. 06. 2017 • chaosteorycz10

Sea of Thieves je pro Rare přerodovým milníkem

Na herním veletrhu E3 nemohlo samozřejmě chybět Sea of Thieves, které v rámci Xbox konference ukázalo gameplay trailer, jenž je dosavadním výsledkem spolupráce vývojářů a herní komunity zapojené do programu testování. Vydání oznámené na první čtvrtletí příštího roku pak jasně dalo najevo, že hru čeká ještě mnoho vylepšení, než se dostane do fáze, s níž se Rare spokojí. Mezi hráči pak často najdeme názory, že studio mělo zůstat u žánru, který umí,...

»
17. 06. 2017 • chaosteorycz6

E3 2017 po telegrafním drátě

Za normálních okolností bychom pro vás připravili speciál o desetitisících slovech, který by nejlépe vystihl skončený herní veletrh, ale. S ohledem na mimořádné Redakční plky a podrobné informování během samotné akce, ohlédnutí vměstnáme do kratší podoby, kterou obohatíme hrami a vydavateli, na něž se za poslední dny nedostalo. Vezměte místo, čaj, štrůdl nebo kávu a udělejte si společně s námi resumé za E3 2017. EA Electronic Arts začala jako první se svým...

»