Phil Spencer podebatoval v hospůdce o Sea of Thieves

Autor: chaosteoryczPublikováno: 5.5.2017, 14:22

Publikováno: 5.5.2017, 14:22

Sociální sítě

O autorovi

chaosteorycz

chaosteorycz

Je autorem 1382 článků

Hned v úvodu zklameme všechny, kteří očekávají na šrot zlámaného šéfa divize Xbox, jak nesouvisle diskutuje s tekutým kolegou Jimem nad vyvíjenou hrou. Tou nálevnou samozřejmě myslíme prostředí Inn-side Story deníčků studia Rare, kde jeho členové pravidelně mluví o Sea of Thieves a novinkách s ním spojených. Jak jsme nedávno informovali, Phil si odskočil do Anglie vyzkoušet aktuální podobu dobrodružné hry a už ze záznamu bylo vidět, že he neskutečně baví. Nicméně v rámci gameplay videa nedostaly prostor jeho myšlenky, což je vynahrazeno v patnáctém pohledu do zákulisí. Z videa v žádném případě nehodláme dělat přepis, a tak zmíníme ty nejzajímavější části.

Za tvůrčí celek vystupuje šéf Craig Duncan, který téma začne již zmíněným společným hraním, kde se po bok vývojářů postavili i další VIP hosté. Oba si pochvalují, v jakém stavu hra je, přičemž dialog pozvolna přejde na otázku společného hraní. Jak Phil několikrát vzpomene, dnešní hraní by mělo nabízet zážitek jak pro hráče jako jedince, tak pro kolektiv sdílející díky tomu společné zážitky a úspěchy. Komunita je pak vyzdvižena i ve spojení s alpha testováním a zpětnou vazbou, protože na základě těchto dvou faktorů se formuje finální podoba titulu. Zapojení hráčů do vývoje je podle obou to nejlepší, co je možné pro potencionální úspěch udělat. S tím souvisí také dlouhodobé plánování. Pouť Sea of Thieves začala v roce 2014, kdy byl Philovi ukázán koncept hry a nastíněn dlouholetý vývojový cyklus, čímž odstartoval vývoj. Ano chápete správně, Rare má od samého počátku víceméně volnou ruku, protože přinést hráčům zcela novou fungující značku si žádá čas, a to i u matadorů herního průmysl s více jak třicetiletou historií.

Klidně se tak může stát, že finální hra nakonec nevyjde ani tento rok, ale to už bychom zbytečně předbíhali. Z celého videa je ale jedna věc naprosto jistá, a to fakt, že studio Rare, jakožto součást Microsoft Studios, má plnou podporu ze strany nejvyšších. V žádném případě by se tak neměly opakovat případy her Fable Legends a Scalebound, které skončily v koši pár kroků před dokončením. Závěrem vybraným připomeňme sobotní testování, jenž proběhne od 17:00 do 23:00 našeho času. Na celých 6 hodin se tak budete moci stát korzárem a testovacím subjektem v jedné osobě.

14. 04. 2018 • chaosteorycz2

Sea of Thieves se začne od příštího měsíce měnit

Když se mi po poslední aktualizaci samovolně potopila loď, aniž by o ní škrtnul třeba jen kolibřík, říkal jsem si, že by se v Rare na ty záplaty měli vykašlat a raději dělat na novém obsahu. Po třech týdnech se sice opravila většina prvotních chyb, stále ale nacházím nové, které považuji za horší než ty předešlé. Naštěstí budoucnost Sea of Thieves není jen o nekonečných opravách, které nás čekají v průběhu dubna,...

»
10. 04. 2018 • chaosteorycz0

Sea of Thieves kdysi připomínalo sraz tic taců

Poslední hře od Rare, která je stále nejnovějším exkluzivním titulem, můžete vyčítat všelicos, ale rozhodně ne špatnou grafiku. Málo kdo ale ví, že pirátská onlinovka v počátcích vypadala jako projekt, který by patrně neobstál ani na prvním Xboxu. Zapomeňte na čarokrásné západy slunce nebo okouzlující moře a pokochejte se pohledem na fázi hry, s níž Rare nejspíš získalo svolení k plnému vývoji. Místo pirátů jsou nejprve malé oválné dropsy, které v pozdější fázi vystřídali...

»
28. 03. 2018 • chaosteorycz10

Sea of Thieves uhranulo miliony hráčů

Pro jedny prázdný nedodělek bez budoucnosti, pro druhé, po dlouhé době, originální zábavná hra, která spojuje hráče, apeluje na jejich spolupráci a nechává je tvořit „vlastní hru“. Náš postoj znáte a jak se pochlubilo studio Rare, úplně stejný zastávají statisíce hráčů z celého světa. Je týden po vydání, čehož tvůrci využili k malé rekapitulaci. Určitě jste si kladli otázku, jak na tom Sea of Thieves bylo v den, kdy po dlouhém vývoji vyšlo....

»
27. 03. 2018 • chaosteorycz9

Co přináší update Sea of Thieves?

Ještě před vydáním pirátů Rare vyhlásilo úterky za dny, kdy probíhají aktualizace. Někdy mají velikost malého DLC, jindy stahují hru v plné velikosti, neboť jde o kompletně novou verzi hry. To je případ i tohoto týdne. Je třeba tak učinit, aby vývojáři mohli napravit závažnější chyby, které nesnesou odkladu do původně plánovaného patche. Úplně ztratit se má problém s nenačítajícími se předměty, jako jsou doplňky, oblečení a zbraně. Xbox One X nemá...

»
25. 03. 2018 • chaosteorycz37

Recenze: Sea of Thieves

„Nečum a pojď vylít vodu z lodi“, řve na mě parťák, zatímco zatlouká díry s kadencí sovětského úderníka. To ale půjde dost špatně, když se nacházíme v bouři a kormidlo se mé pirátské alter ego pokouší vyzout ze sandálů. Nedá se svítit, musím, blesk nám právě bouchl do paluby, až mi třísky provětraly ofinu. S kýblem v ruce přicházím za minutu dvanáct. Kolega je zalitý jak deštný prales a podpalubí připomíná krytý bazén mongolských kočovných...

»
24. 03. 2018 • chaosteorycz9

Sea of Thieves vám naúčtuje poplatek za smrt

Zatím, co usilovně pracujeme na přípravě recenze, v Rare vymýšlí novinky, kterými by opepřili jejich pirátskou novinku. Taky jste rádi, že nepřijdete o žádné nastřádané peníze, když vás protivník nebo kostlivci pošlou na loď zatracených? Tak začněte šetřit, protože v jednom z příštích updatů má dojít ke změně. Hra má na základě určitého systému propočítávat podíl vaší „hlouposti“ na smrti (velice zjednodušeně řečeno) a čím méně se skonu budete bránit, tím více si...

»
19. 03. 2018 • chaosteorycz1

Dostanete se do muzea pirátů?

Dneska máme poslední den, abychom nabrousili meče, zakytovali dřevěné nohy, vyčistili optiky dalekohledů, opravili lopaty, nabili zbraně a přepočítali zásoby. Chyby se neodpouští a kdo nepřidá ruku, popřípadě hák, k dílu, projde se po prkně v nejhlubším místě moře. Náš cíl je totiž jediný, chceme se stát legendami. Kdo nejde s námi, jde proti nám a zvolání „parley“ mu bude stejně platné, jako děravá loď uprostřed bouře. Už se vidíme v pirátském muzeu, jak...

»
15. 03. 2018 • chaosteorycz3

Piráti ze Sea of Thieves připomínají brzké vydání

Vydání první exkluzivní hry letošního roku je tak blízko, že když otevřeme okno, cítíme slanou vodu a dřevění nám noha. Už za pár dní osazenstvo studia Rare zjistí, zda jejich sen uspěje mezi širokou hráčskou obcí a zda se z něho stane hit či ne. Ať už bude výsledek jakýkoliv, Sea of Thieves z klasické produkce Microsoft Studios vyčnívá natolik, že se už teď může pyšnit označením originální. Launch traileru nechybí dobrodružná...

»