Phil Spencer podebatoval v hospůdce o Sea of Thieves

Autor: chaosteoryczPublikováno: 5.5.2017, 14:22

Publikováno: 5.5.2017, 14:22

Sociální sítě

O autorovi

chaosteorycz

chaosteorycz

Je autorem 1277 článků

Hned v úvodu zklameme všechny, kteří očekávají na šrot zlámaného šéfa divize Xbox, jak nesouvisle diskutuje s tekutým kolegou Jimem nad vyvíjenou hrou. Tou nálevnou samozřejmě myslíme prostředí Inn-side Story deníčků studia Rare, kde jeho členové pravidelně mluví o Sea of Thieves a novinkách s ním spojených. Jak jsme nedávno informovali, Phil si odskočil do Anglie vyzkoušet aktuální podobu dobrodružné hry a už ze záznamu bylo vidět, že he neskutečně baví. Nicméně v rámci gameplay videa nedostaly prostor jeho myšlenky, což je vynahrazeno v patnáctém pohledu do zákulisí. Z videa v žádném případě nehodláme dělat přepis, a tak zmíníme ty nejzajímavější části.

Za tvůrčí celek vystupuje šéf Craig Duncan, který téma začne již zmíněným společným hraním, kde se po bok vývojářů postavili i další VIP hosté. Oba si pochvalují, v jakém stavu hra je, přičemž dialog pozvolna přejde na otázku společného hraní. Jak Phil několikrát vzpomene, dnešní hraní by mělo nabízet zážitek jak pro hráče jako jedince, tak pro kolektiv sdílející díky tomu společné zážitky a úspěchy. Komunita je pak vyzdvižena i ve spojení s alpha testováním a zpětnou vazbou, protože na základě těchto dvou faktorů se formuje finální podoba titulu. Zapojení hráčů do vývoje je podle obou to nejlepší, co je možné pro potencionální úspěch udělat. S tím souvisí také dlouhodobé plánování. Pouť Sea of Thieves začala v roce 2014, kdy byl Philovi ukázán koncept hry a nastíněn dlouholetý vývojový cyklus, čímž odstartoval vývoj. Ano chápete správně, Rare má od samého počátku víceméně volnou ruku, protože přinést hráčům zcela novou fungující značku si žádá čas, a to i u matadorů herního průmysl s více jak třicetiletou historií.

Klidně se tak může stát, že finální hra nakonec nevyjde ani tento rok, ale to už bychom zbytečně předbíhali. Z celého videa je ale jedna věc naprosto jistá, a to fakt, že studio Rare, jakožto součást Microsoft Studios, má plnou podporu ze strany nejvyšších. V žádném případě by se tak neměly opakovat případy her Fable Legends a Scalebound, které skončily v koši pár kroků před dokončením. Závěrem vybraným připomeňme sobotní testování, jenž proběhne od 17:00 do 23:00 našeho času. Na celých 6 hodin se tak budete moci stát korzárem a testovacím subjektem v jedné osobě.

15. 02. 2018 • chaosteorycz1

Kraken v Sea of Thieves není žádný pumprlík

Jestli budou informace o aktuálním projektu studia Rare vylézat na povrch tempem posledních dní, nezůstane autorům příliš es v rukávu, kterými by nás před samotným vydáním ještě překvapili. Ale co už, když se všude mluví o největší bestii mořských plání, nemůžeme být pozadu. Nemyslíme Sindibáda, Sandokana a ani kapitána Nema, ale Krakena, který byl prozatím asi největším tajemstvím Sea of Thieves. Tvůrci o něm občas zběžně mluvili, vyskytuje se na artworcích,...

»
14. 02. 2018 • p.a.c.o12

Sea of Thieves bez vytváření postav

Sea of Thieves je hrou, na kterou se celá naše redakce neskutečně těší. Bohužel ještě budeme muset vydržet ten měsíc, něž k nám piráti v plné parádě dorazí. Bohužel dnes dorazila ze studia Rare jedna smutnější zpráva. Dle jejich slov zatím není ve vývoji nástroj, díky němuž by bylo možné udělat si vlastního piráta k obrazu svému. Na výběr bude z několik předdefinovaných „forem“ pro postavy, kdy jedinou možností, jak...

»
13. 02. 2018 • chaosteorycz4

Sea of Thieves bez lootboxů, ale za to s propracovaným systémem postupu

Občas je smutné sledovat vývoj určitých herních odvětví, protože nejdou zrovna tím směrem, kterým bychom si představovali. Lootboxy, zlo velkých multiplayerových her, si postupně nachází cestu i do čistě singleplayerových titulů, což už minulý rok poznali fanoušci Forzy nebo série Middle-earth. Asi se není čemu divit, že se komunita bála, aby tajemné truhly nenašly uplatnění i v Sea of Thieves. Kdo by pak chtěl potkávat koráb hráčů, kteří za náhodné vylepšení...

»
11. 02. 2018 • chaosteorycz2

Další příslušenství s pirátskou tematikou

Microsoft má obrovské množství barevných ovladačů a Design Lab jejich počet násobí minimálně dvouciferným číslem. Přesto jsou nejatraktivnější ty, které nosí design exkluzivních her tak, jako magický ovladač z edice Sea of Thieves. O hře si můžete myslet, co chcete, ale ovladač je opravdu parádní a v průběhu roku dostanete příležitost, rozšířit sbírku příslušenství o další kousky s obdobným potiskem. Microsoft spojil síly s firmami Seagate a Controller Gear, díky čemuž vnikla hned trojice...

»
09. 02. 2018 • chaosteorycz1

Svět Sea of Thieves má bohatou historii

Uzavřená betaverze nechala více jak 300 000 hráčů nahlédnou do světa pirátů, kde čest má hodnotu zlámaného meče a kde salva z děl řekne více než hodinová rozmluva. I když jsou dojmy ze hry ve směs pozitivní, mnoho hráčů se obává konečného obsahu, který byl ve zkušební podobě osekán na nějakou čtvrtinu. Z Rare teď ale přichází ujištění, že Sea of Thieves rozhodně nebude místem duchů. O herní náplň se primárně postará trojice obchodníků....

»
04. 02. 2018 • chaosteorycz0

Kolik lidí pohostila uzavřená beta Sea of Thieves?

Piráti se přesunuli zase za plentu a zatím to vypadá, že se dříve jak v březnu neukáží. Aktuálně brázdí vody opět jen v programu Pioneer, kde vybraným hráčům prezentuje novinky v betě neviděné. Rádi bychom vám řekli, co se chystá, ale nemůžeme. Ničemu se však neproviníme, když prozradíme, že veškeré novinky jdou na vrub rozšíření obsahu, jehož chudoba byla nejčastěji kritizována. Teď zpět k betě, která se může pochlubit opravdu pěknými čísly. Více...

»
30. 01. 2018 • chaosteorycz0

Poslední střet s piráty a souhrn negativ

Včera proběhla poslední plavba lodi „Zmatlaná harpyje“, na kterou jsme se nalodili ve dvojici, jak je naším zvykem. Výprava byla předem pojmenována jako „Všechny koule světa“, nicméně smůla se nám přilepila na kotvu, a ne potkat soupeře ochotného položit život za loď. Původní plány tedy nabraly nový směr a místo likvidace nepohodlných škunerů se naše duo rozhodlo naplnit loď poklady. Až po okraj. No, nakonec nás zradila vlastní obrana, když...

»
27. 01. 2018 • chaosteorycz9

Těžký život vlčice v Sea of Thieves

Nenechte se zmást nadpisem, rozhodně jsem včera v pirátské hře nelovil vlky. Jen odkazuji na pojmenování záznamu, které je s ohledem na mou ženskou (a velmi škaredou) herní postavu v ženském rodě. Slíbil jsem, že Sea of Thieves představíme v redakci ve všech hratelných variantách, což se také stalo. Jako jednočlenná posádka se moje Irma plavila dvě hodiny po moři, aby hledala poklady, odolávala neduhům počasí a čelila možným protivníkům. I když zastávám názor,...

»