RECENZE: Kingdom Come: Deliverance – The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon

Autor: p.a.c.o Publikováno: 7.11.2018, 17:24

Publikováno: 7.11.2018, 17:24

Je autorem 1745 článků

Recenze od naší čtenářky a hráčky Naifa86, děkujeme 😉

Vydání nového DLC hry Kingdom Come: Deliverance, které nese název The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon (Milostná dobrodružství bodrého rytíře Jana Ptáčka), připomínalo ráno po velmi vydařeném mejdanu. Jindra si totiž notnou část příběhu, který prožil při plnění úkolu pro pana Jana Ptáčka, nepamatoval. Herní doba se tak mnohdy zkrátila na cca 2 hodiny, což uznávám, není mnoho. Také se sem tam stalo, že tak nějak zapomněl, kam to vlastně má jít a cíl úkolu se neukázal na mapě. Naštěstí vývojáři nelenili a Jindrovi připravili „vyprošťovák“ v podobě opravného patche, díky kterému se na vše rozpomněl a my si tak můžeme vychutnat jeho příběh.

Po vzoru předchozího DLC jde i toto hrát jak po dohrání základní hry, tak i v jejím průběhu. Je však nutné již něco s panem Ptáčkem zažít, protože úkol, který pro Jindru má, by nesvěřil jen tak někomu. Jak již název napovídá, pan Ptáček se opět pootočil za nějakou sukní a jak se zdá, tak se nám tentokráte zamiloval. Jeho vyvolenou je řezníkova dcera Karolína. Tu si pantáta hlídá jak Skrblík svůj první desetník, ale co by udatný šlechtic pro ženu svého srdce neudělal. Karolína není žádná lazebnice, ale ta nejlepší a nejúžasnější dívka v celých Ratajích, takže se rozhodl jí získat romanticky. A protože i čarodějnice z pohádky ví, že každou dívku potěší „krásnej šperk, třpytivej“, rozhodne se pan Ptáček darovat své vyvolené rodinný šperk. Co ale čert nechtěl, před nedávnem ho prohrál v kostkách. Na nás, tedy přesněji na Jindrovi tak je, aby ho získal zpět a přinesl ho panu Ptáčkovi.

Jindrovo putování začíná hledáním šperku v táboře lapků, kde můžeme plnit i menší podúkol. Po získání šperku se Jindra vydá za nám známým šarlatánem, který má prý lektvar neodolatelnosti. A ten přeci pan Ptáček musí mít! Vydáme se tak za šarlatánem do Ledečka (kdo se ještě se šarlatánem nesetkal, nebo mu nepomohl, musí se za ním vydat do Sázavy a pomoci mu s menšími úkoly, které se nevztahují přímo k vydanému DLC). Zde si můžeme recept na lektvar buď koupit, nebo mu pomoci s prodejem jeho zázračných amuletů. Za sebe doporučuji šarlatánovi pomoci, protože strašení lidí v Ledečku bylo opravdu moc povedené. Zejména, když bylo třeba vystrašit ještě posledního odvážlivce. Po získání lektvaru neodolatelnosti je ještě třeba pomoci panu Ptáčkovi s milostnou poezií. Zahrajeme si na nápovědní budku a z keře mu budeme napovídat jednotlivé verše, které bude recitovat Karolíně pod jejím oknem. Jak to vše dopadne s vyvolenou zamilovaného pana Ptáčka se dozvíte po dohrání DLC.

Za sebe musím říct, že nové DLC se mi líbilo. Pomoc při námluvách jsem si užívala a přišlo mi, že i zapadalo do doby a příběhu hry. Bohužel i zde byly menší chyby při vydání, zasekávání nebo neoznačení požadovaného cíle. Při jednom miniúkolu jsem si chtěla s velitelem lapků promluvit až po ukončení turnaje v kostkách, a ačkoliv při rozhovoru se mi tato možnost nabízela, po skončení turnaje a získání šperku se mi již nezobrazovala možnost si s danou osobou promluvit. Herní doba se po updatu zvýšila na průměrných 4-5 hodin. Záleží jak se vám daří při plnění jednotlivých úkolů. Hru jsem si užila, ale celkové hodnocení vychází i z toho, že si myslím, že by hry při vydání měly fungovat.

7

Nové DLC hry Kingdom Come: Deliverance nás zanese k panu Ptáčkovi, který se zamiloval do řezníkovi dcery Karolíny. Při zdolávání jeho srdce se v roli Jindřicha musíme vydat najít šperk, získat lektvar neodolatelnosti a pomoci panu Ptáčkovi recitovat milostnou poezii. Po počátečním kolapsu příběhu, kdy hra nefungovala tak jak měla, si teď můžeme vychutnat nové dobrodružství. Pokud jste příznivcem Sázavského okolí doporučuji si DLC zakoupit a vydat se na neobvyklou výpravu.
  • StriderCZ

Skoukl jsem hvězdičky v hodnocení a místo trvanlivost jsem si přečetl trpělivost….Jinak (vzhledem k tomu jak moc se mi KC:D líbilo) je koupě pro mne absolutní nutnost.

• Marcus Fenix

Hezká recenze,je milé,že dáte šanci i čtenářům tohoto webu otisknout jejich recenzi,tleskam vamna,super!

• Zdenobrutal

Udělal jsem tu chybu, že jsem koupil hned v den vydání (tedy včetně bugu, který jaksi „odmazal“ většinu příběhu) a za 2-3 hodiny projel = docela zklamání, nebudu se k tomu už vracet a tohle WH fakt podělali (viz oficiální forum). Co se mi líbilo, tak turnaj v kostkách…Co mě docela zklamalo, tak rytířské turnaje (součást updatu, nikoliv tohoto DLC), čekal jsem, že budou promakanější, delší…Takhle to jsou 3 soupeři po sobě a hotovo. U dalšího DLC si sakra rozmyslím, jestli koupit hned, počkat nebo vůbec 🙂

»

»

»