Výroční aktualizace značně vylepší Sea of Thieves

Autor: chaosteoryczPublikováno: 21.3.2019, 6:49

Publikováno: 21.3.2019, 6:49

Sociální sítě

O autorovi

chaosteorycz

chaosteorycz

Je autorem 2048 článků

Už je tomu rok, co se pirátský sdílený svět otevřel široké hráčské veřejnosti. Za tu dobu se změnilo mnohé a ze Sea of Thieves se pozvolna stala mnohem bohatší a variabilnější hra. Jeden rok na scéně je třeba pořádně oslavit, i když večírek bude o něco později. Poslední dubnový den přijde výroční aktualizace a s ní hned několik slíbených novinek.

O režimu Arena, kde se posádky střetnou v PvP stylu, víme už nějakou dobu. Nové možnosti hraní pohostí dosud neznámou hospodu Glorious Sea Dog, kde sídlí další obchodní společnost. Vedena starými známými, nabídne odlišně pojatý pirátský svět, který nebude mít vliv na stávající rozehraný part. Režim má růst nezávisle na základní hře. Pro piráty bažící po příběhu chystají v Rare dobrodružství Tall Tales – Shores of Gold. Půjde o sérii příběhů, které do hry vnesou dějovou linku, při které odvypráví osudy nových postav a představí neobjevené končiny. Tall Tales dostanou za cíl ukázat také nové herní mechaniky.

K nim můžeme už teď zařadit vylepšenou destrukci lodí, s jejíž pomocí se nepřesné oko střelce stane mnohem nebezpečnější. Stěžně, kormidlo a kotva už nebudou v bezpečí. Dělová salva při troše pirátské smůly zláme hlavní stěžeň, poškodí kormidlo a o zbytek neštěstí se postarají dobře známé díry v lodi. Pomůže v takovém případě harpuna? Proti nenasytnému žralokovi určitě, avšak využití najde i pro manévry spojené se střety s ostatními posádkami. Noví nepřátelé a pasti pak dokonají smrtelný moment překvapení.

Nakonec tu máme Merricka. Starouš s rybářskou minulostí je zpět, aby všechny lovu chtivé zasvětil do tajemství chytání ryb. S následným tepelným zpracováním, jak jinak. Obchodní společnost Hunter’s Call se stane novým přístavem k titulu pirátské legendy, přičemž objednávky nebudou zrovna skromné. Prut na malou rybku, harpuna na megalodona? Proč ne, když najdete dostatečně velký kotel na uvaření. A tak nezapomeňte na výroční aktualizaci, která dorazí 30. dubna.

  • KoubecX

    Co na to říct? prostě wáááááááu 🙂 🙂

  • Imagine

    Až budou PVE servery, dejte mi vědět, do té doby pápá 🙂

    • Tex-Calder

      To asi nikdy nebude, většina chce asi spis PvP, proto tam pridaji Arenu. Ale o to by pak mohlo byt pri beznem plneni voyages vetsi klid, když se všichni tihle magoři budou rubat v aréně…

24. 04. 2019 • chaosteorycz7

Připravte si truhly, Shores of Gold se ženou do Sea of Thieves

Upřímně přesně takhle to mělo vypadat minulý rok. My, co jsme se Sea of Thives od dob testovacích verzí, pamatujeme jednu loď, jednu společnost a ostrovy pustější než vyprahlé pouště. Příběhový režim, který je součástí výroční aktualizace, je tak splněným snem a pomyslným srovnáním křivého obrazu, jehož kouzlo nás oslnilo od prvního vyplutí. Nová upoutávka má skvělou filmovou atmosféru a parádně podtrhuje pirátský svět. Ten není jen o lodích, ale...

»
17. 04. 2019 • chaosteorycz1

Lovecké dostaveníčko v Sea of Thieves

Až se Velikonoce sbalí a odejdou zase na rok do ústraní, nadejde nová událost, která přiměje chopit se opět korbele. Tentokrát však toho virtuálního, neboť výroční aktualizace nabídne hned tři důvody k oslavě. PvP Arénu, kde se budou konat dobrodružná klání o délce 24 minut, dále příběhovou honbu za pokladem s „podtitulem“ Shores of Gold a v neposlední řade lovecké možnosti prostřednictvím obsahu The Hunter’s Call. V nové ukázce jsou k vidění všechny prvky patřící...

»
10. 04. 2019 • chaosteorycz3

Ukázky z výroční aktualizace Sea of Thieves

Podle prvních ohlasů se zdá, že pirátská hra opět převlékne šat, aby okouzlila jak stávající hráče, tak nově příchozí. Koncem měsíce Rare vydá výroční update, který spojí hned několik plánovaných novinek. Dříve oznámenou Arenu, později oznámenou příběhovou část Tall Tales a pak třeba chytání a přípravu ryb.

»
30. 03. 2019 • chaosteorycz1

První rok Sea of Thieves ve statistikách

Hned na rovinu, čísla pocházejí od tvůrců. Tudíž se v nich nedozvíte počet aktivní hráčů, počet stažení prostřednictvím předplatného Xbox Game Pass a už vůbec ne počet prodaných kusů. Místo toho se můžete podívat, zda patříte mezi průměrného hráče pirátské hry. Ten se totiž střetl téměř se čtyřiceti loděmi, dostal se k osmi vrakům, dvakrát potkal krakena a sedmkrát se dostal do křížku s megalodonem. Tady máme upřímně v některých ohledech mezery.

»
15. 03. 2019 • chaosteorycz4

Víkendové šichty v Sea of Thieves za větší gáži

V podpalubí je kýbl, rýžák a kde je voda asi netřeba říkat. Paluba se bude zrcadlit jak mořská hladina, to si pamatujte, protože znova to říkat nebudeme. Až skončíte, zkontrolovat plachty, lana a vše kolem toho. Během těchto dnů to musí plout, jak kdyby nebylo zítřka. A běda, nebudou-li v sudech koule. Pak naládujeme do děla vás a uvidíte pirátský svět z ptačí perspektivy. Stejnými povely obdarujte svou posádku, protože celý víkend probíhá...

»
06. 02. 2019 • chaosteorycz3

Ukažte kamarádům pravý pirátský život

Každý to zná. Máte oblíbenou kooperativní hru, a ne přesvědčit ostatní, aby ji alespoň vyzkoušeli. Jak se zdá, náš web není jediný, kde se občas vlci samotáři poptávají po posádce, která by dělala společnost jejich dobrodružným výpravám. A tak v Rare bouchli do stolu a přišli s akcí Friends Play Free. Každý, kdo Sea of Thieves již hrál, obdrží na e-mail tři kódy pro své kamarády. Ti jejich prostřednictvím získají plný přístup...

»
17. 01. 2019 • chaosteorycz0

Rare v únoru zmenší Sea of Thieves

Jak se zlepšuje technologie pro výrobu her, logicky se zvyšuje velikost instalačního základu. Vývojáři musí někam nacpat textury podporující 4K rozlišení a pokud mají v titulu navíc mnoho filmečků, je potřeba vymezit prostor také pro ně. Jsou ovšem hry, jejichž chod je úspornější a pokud se do nich pustí šikovné ruce optimalizačního týmu, může jít hodnota instalace rapidně dolů. To se týká pirátů, u nichž producent Joe Neate upozorňuje na únorovou...

»
03. 01. 2019 • chaosteorycz8

Dostane Sea of Thieves příběhovou kampaň?

Svět lebek, zkřížených hnát a potopených vraků byl od počátku prezentován jako multiplayerový počin, ve kterém se osamocený jedinec sice neztratí, ale lehké to mít rozhodně nebude. Studio Rare chtělo dodat značku, kde hráči budou sdílet dobrodružství, útrapy, výzvy a radost z vítězství. To se postupem měsíců dá považovat za splněný úkol. Nicméně nejenom v našem nedávném redakčním speciálu bylo vysloveno přání, že by tomu celému slušel příběh a s ním kampaň pro...

»