Zkusili jsme, jak se žije v post-apokalyptickém Norsku

Autor: chaosteoryczPublikováno: 2.8.2018, 14:13

Publikováno: 2.8.2018, 14:13

Sociální sítě

O autorovi

chaosteorycz

chaosteorycz

Je autorem 1841 článků

A je to celkem zajímavé. Předmětem včerejšího neplánovaného streamu byla exkluzivní novinka Vigor, která tento týden dorazila do programu Game Preview. Projekt od českého týmu Bohemia Interactive nejde směrem „co nejvíce, na co největší“, ale servíruje výlety do menších lokalit, kam nažene maximálně šestnáct hráčů. Cílem tentokrát není zabít všechny ostatní, ale pobrat důležité suroviny/předměty a ve zdraví se vrátit zpátky do bezpečí, do vašeho příbytku. Ten je nutné opravit a vylepšit, co to jen půjde.

Hra překvapí slušnou optimalizací a podařenou grafickou stránkou. I samotný princip, kdy je možné výlet do zóny absolvovat s čistým štítem, může přilákat ty, kteří primárně nehledají střílečku stylu battle royale. Co si totiž domů přinesete, to vám tam také zůstane. K Vigoru patří i crafting, bez něhož by se survival titul snad ani neobešel. Největším problémem je teď tak střelba, která potřebuje hodně doladit. Na střelnici se zbraně jeví standardně, ale při boji se může nůž stát mocnějším nástrojem obrany než plný zásobník samopalu. A to na pár metrů. Aktuálně nemůžete do hry pozvat ani kamarády, což někteří řeší snahou připojit se na stejný server v jednu chvíli.

Obrázek o hře si můžete lehce udělat sami, protože nabízí dvouhodinovou zkušební trial verzi. A víte co? Protože je venku hezky až příliš a chladné Norsko vám aspoň lehce navodí mrazivou atmosféru, máme pro vás jeden kód na plný přístup do předběžné verze Vigoru. Jen místo otazníku doplňte číslici od 0 do 9 a vydejte se na budování vlastního post-apo sídla.

  • GWD4?-FTGY4-2H3WR-4WVFG-9YQTZ
  • Radek Jakubec

    diky moc jste boží! 🙂 poprvé jsem něco „vyhrál“ 😀

  • StriderCZ

    Grafika super… Nevíte, zda budou české titulky?

  • Petr Dupkanic

    Mam xbox par dni jak se dostanu k te zkusebni verzi,?

    • Chaosteory CZ

      Opravil jsem link v článku na hru ve Storu. Nicméně přímo v konzoli stačí najít ve Storu Vigor a v nabídce vybrat „vyzkoušet zdarma“.

      • Petr Dupkanic

        Dekuju kouknu

  • Petr Dupkanic

    Mam dotaz co dostanu kdyz zaplatim tech 399kc.? Diky za odpovedi