Exkluzivní RPG Scalebound odloženo na rok 2017

Autor: Lukáš UrbanPublikováno: 4.1.2016, 17:26

Publikováno: 4.1.2016, 17:26

Sociální sítě

O autorovi

Lukáš Urban

Lukáš Urban

Je autorem 3394 článků

Hned v úvodu nového roku si pro nás studio PlatinumGames připravilo několik novinek. Tou nejdůležitější, již zmíněnou v titulku je, že aby tvůrci dosáhli všech svých vizí a inovací spojených s tímto velkým projektem, budou potřebovat více času a vydání se tím posouvá až na příští rok. Tím pádem Xbox One ztrácí jedno ze svých exkluzivních želízek v ohni pro letošní line-up a my všichni těšící se na něj, jen smutně sklápíme zrak dolů.

Alespoň malou útěchou může být, že vývojářská pouť za epickým fantasy dobrodružstvím je v plném proudu a autoři si nemohou vynachválit práci s herním zařízením od Microsoftu. Scalebound velkoryse považují za nejambicióznější projekt vůbec a slibují, že do něj kladně promítnou veškeré, lety nasbírané zkušenosti, a že na boje po boku draka Thubana jen tak nezapomenete. A tak s hlubokým nádechem přejeme tvůrčímu týmu pod vedením Hideki Kamiya hodně štěstí. Zároveň doufáme a přejeme si, aby to bylo poslední odložení letošního roku.

04. 03. 2025 • ZabijackyKafe0

Hideki Kamiya by rád oživil projekt Scalebound

Od jeho zrušení v roce 2017 se opakovaně objevují zvěsti o možném oživení hry Scalebound a režisér Hideki Kamiya opět vyjádřil touhu vrátit se k tomuto nešťastnému akčnímu titulu s draky.

»
09. 02. 2022 • Lukáš Urban0

Šéfové PlatinumGames mají zájem oživit Scalebound

Čas ukázal, že zrušení některých projektů nebyl zase tak špatný nápad. Nicméně jsou hry, u nichž se k ledu odporoučel koncept, jehož náplň nebyla úplně zlá a za kterým stálo věhlasné studio. Ano, v tomto případě opět mluvíme o prokleté RPG Scalebound, jejíž osud po čtyřech letech vývoje zpečetil Microsoft zrušením. V dalších letech se pak objevovaly různé informace. Některé házely vinu na divizi Xbox, jejíž vedení už prý nechtělo čekat a dotovat...

»
21. 11. 2021 • Lukáš Urban0

Hideki Kamiya zavzpomínal na Scalebound

Některé herní projekty se prostě nepodaří a navzdory všemu snažení, skončí jako položka zapomenuté historie, na kterou občas někdo zavzpomíná. To je případ i exkluzivní fantasy RPG Scalebound, jejíž osud zpečetil Microsoft před pár lety zrušením, a to navzdory několikaletému vývoji. Tehdy, a u mnohých nejspíš i doteď, byli ti špatní vedoucí herní divize Xbox, kteří si jednoduše našli důvod, aby projekt stopli. Jenže po letech se ukazuje, že měli...

»
21. 02. 2019 • tonyskate0

Rozhodnutí zrušit Scalebound bylo vzájemné

Možná jste si v posledních dnech všimli spekulací, že by zrušená exkluzivita Scalebound měla být oživena pro Nintendo Switch. Nepsali jsme o tom, jelikož nám to přišlo jako naprostá hovadina a pořád přijde. Studio PlatinumGames je jednak naplno vytížené, ale především veškerá práva na značku Scalebound vlastní Microsoft a musel by tedy povolit americký gigant. K tomu ale nedojde, jelikož by si tak celkově uškodil, i když by to byla jen nafouklá...

»
18. 05. 2017 • Lukáš Urban2

Microsoft si pojistil značku Scalebound, přesunul snad vývoj jinam?

Zrušení akční RPG od studia Platinum Games ještě teď možná mrzí nejednoho hráče, který dlouho vyvíjenou hru sledoval a bral ji jako nedílnou součást letošního exkluzivního line-upu. Japonští tvůrci bohužel nenašli po dlouhém vývoji další společnou řeč se zdrojem financí, což mělo za následek zavření kohoutku a odebrání projektu. Zbylé události už byly holé jak větev po vichřici a po jméně Scalebound se slehla zem. Ovšem poslední dny ho vrátili...

»
16. 01. 2017 • tonyskate8

Xbox bude dál riskovat s novými značkami

Zrušení japonské exkluzivní hry Scalebound pochopitelně vyvolalo řadu negativních ohlasů. Těžko říct, v čem přesně byl zakopán pes, ale nejspíše se pokazilo něco během podzimu, protože na E3 ještě Microsoft s hrou naplno počítal. Po Fable Legends to ale bylo zrušení druhého velkého projektu během jednoho roku a na MS se tak snesla kritika, zvláště na Phila Spencera. U Fable to sice nebylo takové překvapení, ale bohužel to odnesla celá značka.

»
10. 01. 2017 • tonyskate19

Microsoft ruší Scalebound

Microsoft do roku 2017 vkročil opravdu špatně. Stejně jako loni hned zkraje roku oznámil odklad akčního RPG Scalebound, teď přes noc potvrdil jeho zrušení, o kterém se v posledních hodinách spekulovalo. O tomto projektu, na kterém pracuje uznávané japonské studio Platinum Games, jsme již dosti dlouho neslyšeli a podle všeho se již delší dobu vývoj potýkal s problémy. Na hru se těšila řada fanoušků, protože na ní pracoval Hideki Kamiya, o jehož...

»
18. 08. 2016 • tonyskate0

Spolupráce a vývoj draka ve Scalebound

Japonská akční záležitost Scalebound od PlatinumGames vypadá velmi nadějně a jak víme, hra se bude točit okolo hlavního hrdiny jménem Drew a jeho draka Thubana. Společně bojovat jsme je mohli vidět loni na gamescomu a i letos na E3, ovšem letošní část německé výstavy věnovali tvůrci možnostem úprav vašeho draka a co to znamená bojovat s ním bok po boku.

»