RECENZE: Nickelodeon All-Star Brawl

Publikováno: 29.10.2021, 1:01

Sociální sítě

O autorovi

HusekD

Je autorem 266 článků

Nickelodeon je Americká společnost, která zaštiťuje nespočet dětských filmů a seriálů. Jejich hrdinové baví děti i rodiče už od roku 1977. Mezi současné nejúspěšnější pořady patří jednoznačně Spongebob v kalhotách, Hlasiťákovi, nebo nestárnoucí Ninja Želvy. Hráči se v posledních letech již s crossoverem ze světa Nickelodeonu setkali. Jednalo se o motokárové závody s názvem Nickelodeon Kart Racer, které se dokonce dočkali i druhého pokračování. Tentokrát se ale vývojáři ze studia Ludosity rozhodli, že je na čase trochu přitvrdit a vytvořili zápasnickou hru inspirující se u Super Smash Bros, nebo titulu Brawhalla. Nejnovější titul z tohoto universa se jmenuje Nickelodeon All-Star Brawl a umožní vám proti sobě nasadit ty nejbizarnější kombinace postaviček. Vážně mě nikdy nenapadlo, jak to může vypadat, když dá Patrik Hvězdice nakládačku April O´Neilové. Pojďme se podívat na to, jak se tato zajímavá hříčka povedla a na jaké hráče vlastně cílí.

Největším tahákem jsou samozřejmě samotní hrdinové. K dispozici máte 20 zápasníků ze 13 seriálů. Mezi mé favority můžu vyzdvihnout Spongeboba, Patrika, Leonarda, Michelangela, nebo dokonce Kočkopsa, kterého jsem viděl v televizi naposledy před 20 lety. Pokud patříte alespoň trochu mezi fanoušky universa Nickelodeonu, tak si určitě najdete svého oblíbeného hrdinu. Bohužel má tento titul obrovské množství nedostatků. Největší výtku mám k množství celkového obsahu. Všechny tyto značky představují nespočet možností, co by bylo možné do hry přidat, ale bohužel nám vývojáři dodali jen pěkně ohlodanou kost bez špetky šťavnatého masíčka. Grafické zpracování má svojí lehkou stylizaci, na kterou si ale jistě brzy zvyknete. To, co vás bude jakožto fanoušky trápit rozhodně víc, je absence hlasů hlavních hrdinů. Soundtrack je na tom bohužel úplně stejně a neuslyšíte v pozadí žádnou originální píseň ze seriálů. Hra pravděpodobně nedostala adekvátní rozpočet a na tento nedostatek budeme narážet ve všech aspektech této hry.

Jako první si probereme herní režimy. Základ zde tvoří Battle, Arcade a Online. V záložce Battle máte k dispozici základní zápas, ve kterém je vaším hlavním úkolem připravit soupeře o všechna srdíčka. Dále je tu časový režim, kde musíte po určitý čas nasbírat pomocí útoků a kombinací co největší možné skóre. Jako poslední varianta je zde režim Sport kde je vaším úkolem házet míč do soupeřova kruhu. Tohle množství mě přijde opravdu žalostné a vážně mě mrzí, že si s tím vývojáři nedali trochu více práce. Například takový režim Sport mohl mít několik disciplín, ve kterých by se závodilo. Místo toho si můžete vybrat jen jiný vzhled míče, ale hra se v pravidlech nikterak nezmění. Režim Arcade představuje jakousi verzi věže. Vyberete si svého hrdinu, zvolíte si obtížnost a pak se musíte postupně probojovat přes všechny nepřátele až k vítězství. Obtížnost protivníků není moc veliká a tak budete povětšinou hrát s jednou z těch nejtěžších. Kdyby hra obsahovala kampaň, kde by se všichni hrdinové setkali, prohodili spolu pár vět a byl by na pozadí alespoň nějaký příběh, tak by to rázem získalo na hodnotě. Online režim je bez hráčů, hrát sólo vás kvůli málo obsahu a špatné umělé inteligenci moc dlouho bavit nebude a tak se dostáváme k té hlavní a nejzábavnější části, kterou tvoří coop. Jako party hra na jeden večer až se čtyřmi přáteli je to opravdu ideální volba. Stejně tak, pokud máte doma děti, které jsou fanoušky alespoň některého ze zdejších hrdinů.

Tímto hlavní obsah Nickelodeon All-Star Brawl bohužel končí. Je tu k dispozici ještě záložka Extras, ale zde jsou pouze vaše uložené zápasy, přehrávání hudby z jukeboxu, galerie obrázků hlavních hrdinů, nebo možnost se naučit veškeré pohyby zápasníků. A to zde vidím jako další velký promrhaný potenciál. Nemáte zde nic speciálního k odemykání. Přitom by stačilo udělat pro každého hrdinu pár oblečků, odemykání těžších úrovní, nebo další výherní pózy. Zkrátka cokoliv, co by vás, nebo i vaše děti hnalo v této hře kupředu a chtěli byste hrát pořád dokola ty samé hry. Patřím do staré školy hráčů a tak nejsem zastáncem unlocku a nekonečného grindu. Jsou ale výjimky, kde to může být hře jen ku prospěchu a to je právě tento případ. Pokud máte nefunkční online, nedostatečnou umělou inteligenci nepřátel a málo herních režimů, tak si musíte hráče udržet něčím jiným. Coop režim je vážně málo.

Samozřejmě zde nechci Nickelodeon All-Star Brawl pouze hanit. Pokud se přes všechno tohle přenesete, tak dostanete zajímavou bojovku se spoustou postav, které mají své specifické pohyby a útoky.  Opravdu mě bavilo objevovat a trénovat se všemi mými oblíbenci. Zápasy jsou velmi rychlé a tohle tempo se zvyšuje s počtem protivníků. Arény se od sebe odlišují svojí tématikou, ale také například členitostí a různými překážky. Vaším hlavním úkolem je vyhodit vašeho soupeře pryč z arény. To můžete provést sérií úspěšných útoků, nebo tak, že svého soupeře jednoduše chytnete a odmrštíte pryč. Ve druhém případě ale může váš soupeř využít dash a poskakování ve vzduchu, aby se dokázal vrátit zpět na plošinu. Kombinací různých úspěšných útoků získáte vysoké combo skóre, díky kterému buď vyhrajete, nebo pro vás bude snazší odhodit soupeře pryč. Samotná akce je proti ostatním spoluhráčům vážně zábavná a dokáže vám dodat pár hodin zábavy. Minimálně do té doby, než si vyzkoušíte všechny hrdiny a projdete veškeré arény.

Nickelodeon All-Star Brawl vyšel 5.10.2021 pro Xbox One a Xbox Series X/S. Hru nám vytvořilo studio Ludosity a vydala společnost GameMill Entertainment.

4
Technické zpracováníHratelnostTrvanlivostMultiplayer

Verdikt

Nickelodeon All-Star Brawl je takovou nešťastnou hrou, která nevyužívá veškerý svůj potenciál. Zaráží mě o to víc, protože jsme se dokonce dočkali i tematického Xboxu Series X s potiskem hrdinů z této hry. Pokud jste ochotní zainvestovat 1429kč za party hru, kterou si zahrajete převážně jen s vašimi přáteli, nebo jste hodní rodiče a chcete udělat svým dětem radost, tak je tahle hra dobrou volbou. Pokud ale patříte mezi dlouholeté hráče a chtěli byste jí hrát sólo nebo v online režimu, tak vám doporučuji sáhnout někam jinam. Tento závěr mě vážně mrzí, protože patřím mezi velké fanoušky spousty seriálů z produkce Nickelodeon. Snad si vývojáři z Ludosity uvědomí své nedostatky a dočkáme se v budoucnu pokračování, které se zaměří na skutečné hráče, a dodají nám větší množství kvalitního obsahu.
výběr hrdinůminimum obsahu
cooponline bez hráčů
hratelnostzvuky/hlasy
15. 04. 2024 • HusekD0

RECENZE: Dragon’s Dogma II

Ani se mi tomu nechce při psaní recenze věřit. První díl Dragon’s Dogma dorazil do našich obchodů před dlouhými dvanácti lety. Tehdy si okamžitě dokázal získat srdce spousty hráčů a ke dnešnímu dni se prodalo téměř osm miliónů kopií. Jednalo se o velmi specifické RPG, za kterým stálo asijské studio Capcom. Svým zpracováním a jedinečným přístupem si získal i západní publikum, čímž se odlišoval od své konkurence. Rok od svého...

»
13. 04. 2024 • Lukáš Urban0

Recenze: Outcast: A New Beginning

„Bože, ty devadesátky.“ Neříkají si jen milovníci starých časů, ale také herní tvůrci, kteří se stále častěji vrací do dob, kdy byly hry ambicióznější, hrdinové hrdinštější a komunita uzavřenější. Je pravdou, že oblast primitivní akční zábavy vykazovala tehdy kulminaci. Náš svět zachraňoval kde kdo, a tak se často cestovalo daleko za oběžnou dráhu, kde čekala vyspělejší mimozemská civilizace na Jardu od bagru, aby ji zachránil s důvtipem barbara a odhodláním tažné...

»
02. 04. 2024 • Lukáš Urban0

Recenze: Valiant Hearts: Coming Home

Nechce se tomu věřit, ale už je to deset let, co jsme se vydali do první světové války, abychom z pohledu čtyř různých osob poznali příběhy, o nichž se v historických zápiskách nemluví. Adventura, sázející na silný příběh a hratelnost větvenou různými styly dle hrdiny, zaznamenala úspěch a přebal vojáka se záchranářským psem se objevil na všech dostupných platformách tehdejší generace. A vlastně bylo otázkou času, kdy se k titulu někdo vrátí. A...

»
25. 03. 2024 • Lukáš Urban0

Recenze: The Outlast Trials

Když si uděláte jména na dusných hororech pro jednoho, kde si hráče vodíte jak psa po výstavním molu, třebaže on sám má mizivý pocit volného pohybu, je vykročení do multiplayeru poněkud ošidné. Zejména do žánru, kde si Dead by Daylight udělala těžké opevnění, které pravidelně zpevňuje rozšířeními se slavnými hororovými maniaky. A že napodobit podobný úspěch, třebaže máte v řiti zaražená lejstra od známé licence, není zrovna lehké, připomínají Resident Evil:...

»
25. 03. 2024 • SeedarCZ0

Recenze: Tram Simulator: Urban Transit

Se simulátory se nám roztrhl pytel a přistála nám tu k zhodnocení další z nich, tentokrát jsme se podívali do víru velkoměsta na železnici. Vývojářské studio Stillalive Studios je známé především simulátorem Bus Simulator, se tentokrát vydalo na podobnou cestu. Prostě jsme jen autobus vystřídali za tramvaj. Očekávání tedy byla vcelku vysoká, studio už má s produkcí v tomto žánru poměrně značné zkušenosti a tak jsem se s chutí do testování...

»
24. 03. 2024 • p.a.c.o0

RECENZE: New Star GP

Ač se to nemusí zdát, i svět mobilních her ukrývá celou řadu kvalitních titulů, jejichž prostřednictvím se můžeme bavit déle, jak jedno záchodové sezení. Vybírat můžeme z celé řady herních žánrů, a to včetně sportovních simulátorů. Třeba takový New Star Soccer dokonce dostal několik ocenění a jeho vývojáři z New Star Games po získání zkušeností vyrazili sbírat finanční prostředky také na velké konzole. Nepřináší nám však nějaký free to play titul, ale...

»
15. 03. 2024 • DandyCZE0

Recenze: Classified: France ’44

Právě jsem byl vysazen do Francie a mám pomoci domácímu odboji. Úkolů budu mít hned několik, škodit němcům, zajištovat zásoby, shánět nové členy odboje, a hlavně připravit vše na den vylodění. Tak nějak začíná tato tahová strategie od studia Absolutely Games.

»
14. 03. 2024 • SeedarCZ0

Recenze: Food Truck Simulator

Máme u nás v redakci takové oblíbené rčení. A to, že simulátorů není nikdy dost! Food Truck Simulator jsme tedy s chutí otestovali. Nakonec, vývojáři z Drago Entertainment mají velmi široké portfolio simulátorů které už objevily svět, mimo jiné třeba Gas Station Simulator, který se vskutku povedl. Povedlo se tento úspěch zopakovat i v simulaci fast foodu na kolech?

»