E3 2017: Super Lucky’s Tale

Autor: tonyskatePublikováno: 12.6.2017, 2:08

Publikováno: 12.6.2017, 2:08

Sociální sítě

O autorovi

tonyskate

tonyskate

Je autorem 2967 článků

Je paráda, když Microsoft na své konferenci přijde s něčím nečekaným, zvláště když je to zbrusu nová hra. Tradiční 3D plošinovka totiž v exkluzivní nabídce her pro Xbox One chyběla jako sůl, akorát nechápeme, proč Xbox zvolil zrovna jakousi lišku, když má v repertoáru kultovní hity jako Banjo-Kazooie či Conker od Rare, ale tím se teď nezdržujme.

Super Lucky’s Tale je každopádně klasickou plošinovkou, jež během střídá 3D a 2D zpracování jako ponožky, což není na škodu, zvláště když se jedná o záležitost pro hráče každého věku. Koho by nebavilo nekonečné sbírání mincí ukazujících vám cestu, tlučení nepřátel a hraní mini-her. Lucky je vždy optimistický, energetický a zbožňovaný hrdina, jehož budete doprovázet na speciální výpravě v bohatém a pestrém světě se zajímavými postavami. Cílem Luckyho dobrodružství je najít svou vnitřní sílu, ale především pomoci jeho milované sestře zachránit Knihu věků od Jinxe. Jinx je záhadný padouch, který se snaží přetvořit svět, ovšem proč, to se dozvíme asi až v samotné hře.

Super Lucky’s Tale vyjde 7. listopadu 2017 exkluzivně pro Xbox One a spolu s akcí Crackdown 3 se bude jednat o launch titul pro Xbox One. Hraní ve skutečném 4K na nové konzoli je pak samozřejmostí.

  • Ondrej Colon

    Jedina hra co ma na konferencii MS zaujala 🙂

    • Jirka Waggon

      Ori te nezaujal?

      • Ondrej Colon

        Mam pravdu povedat este som nevide video z Oriho. 3 dni mi nejde net a na phone mam malo dat. Snad dnes to popozeram. Som zvedavy aj na God of war na PS4

  • David Jurič

    Vypadá to skvěle, začínám s těšením :D.

  • Zbynek Gresak

    Hra vypadá zajímavě.
    Po ikx letech si koupím konzoli (ano, Xbxox one X) a jediná hra z konzolí, která mi bude skutečně chybět, je Ratchet&Clanc. Zajímalo by mně, zda je tato hra ji schopna „nahradit“. Ono procházení herního světa, sbírání mincí a minihry jsou fajn, ale s koupí počkám až budou známy hlubší herní mechanismy.
    Za co se ty mince dají utratit- např. ve výše uvedeném R&C je naprosto dokonalý systém zbraní a jejich upgrade, popřípadě vylepšní zbroje, magnetických bot (díky kterým se dostanete na jinak nepřístupná místa).
    Jestli bude ze hry cítil takový ten vnitřní motor, motivace jít stále dál a dál, objevovat nové a nové věci. Takové to, dokončím jeden svět a jen nakouknu o trošku dál a ejhle- další dvě hodiny utečou jako voda.

    • Chaosteory CZ

      Tohle nevypadá na stejné zaměření jako Ratchet a Clank, spíš jako alternativa ke Crash Bandicoot. Ale podle toho, co od plošinovky chcete, by vás mohlo zaujmout loňské ReCore, jehož Definitive edice je ve vývoji. Tam se postupně vylepšovaly dovednosti a coreboti nasbíranými předměty, díky nimž bylo možné později objevovat nedostupná místa. Více v naší recenzi: http://xboxweb.cz/recenze/recenze-recore/

      • Zbynek Gresak

        Díky za tip 😀

28. 06. 2017 • chaosteorycz6

Úvaha: Xbox One má šanci vygenerovat více exkluzivních her než Xbox 360

Téměř neustále je slyšet stesk nad exkluzivními hrami, kterých se údajně nedostává. Obzvláště nepřejícníci tento argument používají proto, aby připomněli, že jen exkluzivní hry dělají konzoli atraktivní, a proto má konkurence zhruba dvojnásobné prodeje herního hardwaru. Jenže web Boxplay se nad tím pozastavil, vzal do ruky seznam vydaných her na poslední dvě generace, kalkulačku, balení posilňujících nápojů a došel k zajímavému výsledku, který možná překvapí nejednoho rýpala. Ale pojďme to vzít...

»
15. 06. 2017 • chaosteorycz10

Speciál: Redakční plky E3 2017

Za běžných okolností bychom pro vás připravili psaný speciál se shrnutím letošních konferencí E3, obohacený o naše soukromé pocity názory a zajímavosti. Tento rok ale není běžný a hledáme cesty, jak být našim fanouškům blíže. Vše začalo redakčním podcastem a teď se pomalu připravujeme na živý pořad, který by vám umožnil s námi být v přímém kontaktu při rozebírání aktuálního herního dění nebo hraní nejnovějších her. Jelikož ještě nemáme všechny prvky vyladěné...

»