Mortal Kombat 11 pod vedením kultovního soundtracku

Autor: chaosteoryczPublikováno: 21.4.2019, 11:01

Publikováno: 21.4.2019, 11:01

Sociální sítě

O autorovi

chaosteorycz

chaosteorycz

Je autorem 2101 článků

Tento týden byl uvolněn launch trailer na jedenáctý díl bojovky Mortal Kombat, který kombinací gameplay záběrů a příběhových útržků připomíná, že hned po Velikonocích dojde na další epický střet dobra se zlem. Jako podklad byla použita upravená verze skladby Techno Syndrome od celku The Immortals. Originál byl vydán už v roce 1993, přesto se fanouškům napevno spojil se značkou Mortal Kombat až o dva roky později, kdy se stal ústředním motivem filmové adaptace. A proč po něm NetherRealms studio sáhlo, když pro potřeby jedenáctého dílu vznikla skladba zcela jiná? Protože dějová zápletka se bude točit kolem manipulace časem a přepisování historie. Proto se kultovní song z minulého století skvěle hodí pro podtrhnutí atmosféry. Ostatně k filmu se odkáže i postava Shang Tsunga, které se po letech opět zhostil Cary-Hiroyuki Tagawa. Bystré oko filmového fanouška pak najde hned několik odkazů jak na film samotný, tak na snímky jiné. 

01. 05. 2019 • chaosteorycz1

Recenze: Mortal Kombat 11

Když Skynet poslal do roku 1984 stroj, aby slečnu Connorou oddělal dřív, než si zadělá na malého Johníka, docílil přesného opaku. Hrátky s časem se vymstily také Martymu McFlyovi. Zbrklým útěkem se dostal do padesátých let, kde se stal málem vlastním otcem. A co pak Paul Serene, jehož stroj času téměř způsobil zkázu světa a kolaps času jako takového. Proti Kronice jsou všichni však pouhými amatéry okresního charakteru. „Bichle“ má zálusk...

»
29. 04. 2019 • tonyskate1

Hráči Mortal Kombat 11 dostanou dárek

Možná už jsme mezi kamarády zaslechli, že bojovka Mortal Kombat 11 obsahuje dynamický a časově omezený režim Towers of Time, který je mimořádně obtížný. Vývojáři už sice vydali rychlou opravdu, ale nadále pracují na úpravách. V současnosti je totiž režim stále neuvěřitelně těžký a mezi hráči dokonce koluje zpráva, že jeho obtížnost je natolik vysoká, až to prostě není fér anebo že je prakticky nemožné jej dokončit. Předměty, jež získáváte během...

»
08. 04. 2019 • chaosteorycz0

S Mortal Kombat 11 jsme každý bojovníkem

Pouze dva týdny zbývají do vydání dalšího dílu bojové hry Mortal Kombat. Značky, která nemá-li v ukázce krev, jako by plivla sama na sebe. Tentokrát ale všechny části těla zůstávají na svém místě, neboť hra připomíná vydání televizní reklamou. Jejím poselstvím je, že každý z nás může být bojovník. První půlka videa tak ukazuje obyčejné lidi, z nichž se stanou dvě legendární postavy. Touto cestou vývojáři potvrzují účast princezny Kitany, která, jak bylo...

»
03. 04. 2019 • chaosteorycz0

Bohyně Cetrion součástí Mortal Kombat 11

Za tři týdny se začnou barvit obrazovky na rudo, protože souboj dobra se zlem vejde do jedenáctého dílu. A my máme stále větší pocit, že se nás čeká Injustice pro dospělé. Jednak má studio NetherRealm tak osobitý styl, že ho jen těžko zapře napříč značkami a pak je tu nová postava. Ta přímo „smrdí“ komiksovým univerzem a ano, do jisté míry za to může její spojení se Zemí. Bohyně Cetrion...

»
24. 03. 2019 • chaosteorycz0

Mortal Kombat 11 pohostí původního Sub-Zera

Bojovka od NetherRealm Studios může působit jako akční krvák, kde příběh hraje druhé housle. Zarytí fandové však dokáží celé dny vyprávět o vesmíru, kde nikdy nekončí boj o rovnováhu mezi dobrem a zlem. Že je historie značky skutečně bohatá, dokládá i Noob Saibot, kterého vývojáři oznámili jako další hratelnou postavu. Životopis chladnokrevného vrahouna není příliš veselý, neboť jde o úplně prvního Sub-Zera. Vlastním jménem Bi-Han, byl zabit Scorpionem na počátku...

»
06. 03. 2019 • chaosteorycz0

Hrátky s časem v příběhovém traileru Mortal Kombat 11

V pokračování Injustice NetherRealm Studios potvrdily, že kolem „primitivní“ bojovky dokáží vytvořit filmový příběh, který by se v multiplexech rozhodně neztratil. A když vidíme výbuchy, přestřelky a ukázky nadlidských bojových schopností, máme jistotu, že Mortal Kombat 11 nezůstane pozadu. Po předešlých událostech padl ďábelský bůh Shinnok. Důvod k oslavě však není, protože se tím narušila rovnováha a také dobré spaní Kroniky. Paní času může vše napravit vrácením reality, ale armády protřelého Shao Khana...

»
22. 01. 2019 • tonyskate1

Mortal Kombat 11 by mohl mít cross-play

Minulý týdne jsme se dočkali řádného představení bojovky Mortal Kombat 11, která bude opět řádný krvák, a věříme, že fanoušci série budou naprosto spokojeni. Tématem dnešní zprávy je ovšem stále žádaný cross-play, aby spolu mohli hráči hrát napříč platformami. Několik titulů už tuto funkci nabízí a tvůrci teď potvrdili, že rozhodně mají o tuto funkci pro Mortal Kombat 11 zájem. Jak víme, Microsoft je tomuto otevřen a pokud nenarazí na...

»
19. 01. 2019 • chaosteorycz1

Smršť informací z nadcházejícího dílu Mortal Kombat

Když jdete s kůží na trh po jedenácté, už nemusíte dlouho připravovat půdu pro velkolepé entrée. Warner Bros. Interactive Entertainment spolu s NetherRealm Studios nechali vybuchnou informační nálož a v jeden den poslali do světa více informací než jiné projekty za půl roku. Na jednu stranu, není se čemu divit. Bojovka Mortal Kombat 11 byla oznámena relativně nedávno a vydání je plánováno na 23. dubna, přičemž na majitele předobjednávek čeká betaverze. Ta...

»