Pro tvůrce Super Lucky’s Tale byla E3 významnou zkušeností

Autor: chaosteoryczPublikováno: 29.6.2017, 16:27

Publikováno: 29.6.2017, 16:27

Sociální sítě

O autorovi

chaosteorycz

chaosteorycz

Je autorem 959 článků

Krásné české přísloví „Koho chleba jíš, toho píseň zpívej“, platí ve všech směrech a herní průmysl není výjimkou. Po každých velkých akcích tak můžeme číst oslavné příspěvky, jak jsou ti nebo oni neskutečně spokojeni, že mohou spolupracovat s Tondou ze zámoří nebo s Kimem z opačného konce planety. Je to součástí propagace a když už si vás přeci jen někdo vezme do své náruče, těžko budete tvrdit, že vám nic jiného nezbylo, protože ostatní neměli zájem. Občas ale to nadšení může být skutečné, neboť by se autorům takové pozornosti nedostalo, a právě sem patří studio Playful Corp., s jehož zástupcem, Davidem Calkinsem, udělal krátký rozhovor web Gaming Conviction.

Možná to nevíte, ale exkluzivní hra Super Lucky’s Tale je sequelem hry Lucky’s Tale, která pár let zpět vyšla pouze na PC za podpory virtuální reality Oculus. Její přednosti tak nemůže posoudit, nicméně průměrná hodnocení zůstávají pod 70 %, a i když letos v květnu pod značkou Playful Corp. vyšla na PC free-to-play záležitost Creativerse, velkou pozornost si tvůrčí tým nikdy nezískal. Až do E3 2017, kdy zažili zájem, který do té doby neznali. „Bylo to jako úžasný sen. Jelikož se konference konala v neděli, mohli jsme ji všichni sledovat a debatovat o ní na Slacku (komunikační nástroj pro týmy nebo skupiny lidí). Nikdy jsme neviděli tak masivní zájem na sociálních sítích, jako v tento den.“

Calkins odpovídal i na otázku, jestli úvod prezentace připomínající Conkera byl úmyslný a jaké jiné tituly jim posloužili coby vzor při vývoji Luckyho. „Nebyl to záměr a velice jsme se bavili prvotními reakcemi. Pak okamžitě došlo na hledání shodných herních záběrů, protože se považujeme za velké fanoušky Conkera. Největší inspirací při tvorbě nám byly legendy jako Super Mario 64, Banjo Kazooie, Crash Bandicoot nebo Sonic, ale i celá řada méně známých her. Během tvorby jsme tyto hry i několikrát hráli, protože je pro nás důležité, abychom nabídli určitou dávku nostalgie, ale zároveň s ní moderní prvky očekávané hráči.“

Cestou k úspěchu je i sympatický hrdina, což nám všichni milovníci plošinovek určitě potvrdí. V případě Luckyho se chopíme zvědavého lišáka, který je mladý věkem, a ještě mladší srdcem. S vtipem a nebývalou touhou by rád přiměl lidi, aby ho následovali do jeho světa a prožili s ním všechna dobrodružství. Naivně znějící zápletka jde ruku v ruce s líbivou vizuální stránkou, která ač může působit dětsky, není mířena jen na nejmenší hráče. „Rodiny s dětmi jsou určitě důležitým publikem, na které při vývoji myslíme, ale ve výsledku vytváříme něco, co zaujme širokou škálu lidí. To ostatně potvrzují pozitivní reakce z E3 přicházející od dospělých hráčů, pro které je Super Lucky’s Tale jasná koupě.“

Na závěr přicházejí již zmíněné ódy, protože řeč přišla na Microsoft a jeho přínos do vývoje. A Calkins nešetřil chválou: „Microsoft byl výborný společník, který nám dal příležitost přinést Luckyho celému světu. Dostali jsme dostatek prostoru pro naše nápady a zároveň bohatou podporu během celého vývoje. Super Lucky’s Tale tak vyjde v té nejlepší možné formě, za využití všech předností konzole Xbox One X.“ Ať je to jakkoli, díky Microsoftu, konzoli Xbox a konferenci, se nenápadná plošinovka postavila mezi AAA hry, jako jeden z exkluzivních titulů podporujících 4K.

  • David Jurič

    Pro mě nejlepší překvapení konference :D. Už se na Luckyho těšim.

  • klidas

    ved to je crash okopirovany do posledneho detailu…este aj ta hudba je taka ista, respektive silne podobna. A to ze z lisky spravilil krtka…radsej ani nekomentujem.

11. 09. 2017 • tonyskate5

Super Lucky’s Tale bude v češtině!

Díky oficiální facebookové stránce pro český Xbox jsme se přes víkend dozvěděli nečekanou, ale především skvělou zprávu, a to že exkluzivní plošinovka Super Lucky’s Tale vyjde v češtině! Opravdu jsme s tímto nepočítali, jelikož lokalizovaných her krom tradičních stálic moc nevychází. O to více nás čeština u této hry těší. Největší radost určitě budou mít nejmenší hráči, pro něž je hra jako stvořená a díky české lokalizaci si ji užijí naplno. Samozřejmě...

»
28. 06. 2017 • chaosteorycz10

Úvaha: Xbox One má šanci vygenerovat více exkluzivních her než Xbox 360

Téměř neustále je slyšet stesk nad exkluzivními hrami, kterých se údajně nedostává. Obzvláště nepřejícníci tento argument používají proto, aby připomněli, že jen exkluzivní hry dělají konzoli atraktivní, a proto má konkurence zhruba dvojnásobné prodeje herního hardwaru. Jenže web Boxplay se nad tím pozastavil, vzal do ruky seznam vydaných her na poslední dvě generace, kalkulačku, balení posilňujících nápojů a došel k zajímavému výsledku, který možná překvapí nejednoho rýpala. Ale pojďme to vzít...

»
15. 06. 2017 • chaosteorycz10

Speciál: Redakční plky E3 2017

Za běžných okolností bychom pro vás připravili psaný speciál se shrnutím letošních konferencí E3, obohacený o naše soukromé pocity názory a zajímavosti. Tento rok ale není běžný a hledáme cesty, jak být našim fanouškům blíže. Vše začalo redakčním podcastem a teď se pomalu připravujeme na živý pořad, který by vám umožnil s námi být v přímém kontaktu při rozebírání aktuálního herního dění nebo hraní nejnovějších her. Jelikož ještě nemáme všechny prvky vyladěné...

»
12. 06. 2017 • tonyskate7

E3 2017: Super Lucky’s Tale

Je paráda, když Microsoft na své konferenci přijde s něčím nečekaným, zvláště když je to zbrusu nová hra. Tradiční 3D plošinovka totiž v exkluzivní nabídce her pro Xbox One chyběla jako sůl, akorát nechápeme, proč Xbox zvolil zrovna jakousi lišku, když má v repertoáru kultovní hity jako Banjo-Kazooie či Conker od Rare, ale tím se teď nezdržujme.

»