První rok Sea of Thieves ve statistikách

Autor: Lukáš UrbanPublikováno: 30.3.2019, 9:14

Publikováno: 30.3.2019, 9:14

Sociální sítě

O autorovi

Lukáš Urban

Lukáš Urban

Je autorem 2347 článků

Obyčejný hráč s velkou hubou. Věrný člen redakce, jehož revír začíná a končím psaním.

Hned na rovinu, čísla pocházejí od tvůrců. Tudíž se v nich nedozvíte počet aktivní hráčů, počet stažení prostřednictvím předplatného Xbox Game Pass a už vůbec ne počet prodaných kusů. Místo toho se můžete podívat, zda patříte mezi průměrného hráče pirátské hry. Ten se totiž střetl téměř se čtyřiceti loděmi, dostal se k osmi vrakům, dvakrát potkal krakena a sedmkrát se dostal do křížku s megalodonem. Tady máme upřímně v některých ohledech mezery.

Ve sdíleném světě bylo získáno 642 miliard zlaťáků. Nejvíce se vozily truhly, kterých se napočítalo 314 miliónů. O devadesát miliónů méně mají vypsané odměny, přičemž náklady se vyšplhaly jen na 206 miliónů. Na jejich obranu je třeba říct, že do hry dorazily později. Tachometry děravých kocábek napočítaly skoro dvě miliardy kilometrů, zatímco počítadlo achievementů skončilo lehce za sedmdesáti milióny. Jelikož Sea of Thieves je hojně streamovaná hra, k zajímavé sumě došel celkový odvysílaný čas na nejpopulárnějších platformách. Pokud byste chtěli vidět všechny záznamy streamů, váš život by musel trvat více jak šest a půl tisíce let. My k dosaženým milníkům gratulujeme a už netrpělivě vyhlížíme blížíce se aktualizaci, která do hry snad přivede další korzáry.

  • Ladislav Horovský

    Taky to je skvělá hra a pořád se mění k lepšímu,jen škoda že kluci už tolik nebrazdi po moři o neděli..

12. 09. 2019 • Lukáš Urban6

Sea of Thieves vítá nové výzvy, mazlíčky a mikrotransakce

Pirátská hra doběhla další metu ve štafetovém závodě o hráčskou přízeň. Nejnovější aktualizace přichází hned s několika novinkami, které byly v dlouhodobé přípravě. Začněme však těmi, jejichž přítomnost se váže na měsíční úkoly. Tentokrát se nebudeme honit za střelným prachem nebo relikviemi, leč se vydáme po stopách truhel s mrtvolnou tematikou. Reaper’s Grave Voyages přinesou zajímavou kořist, bohatou odměnu a nějaké ty dublony. S tím souvisí nový černý trh, který si otevřel Duke. Očekávat...

»
14. 08. 2019 • Lukáš Urban0

Tajemné předměty novým zbožím v Sea of Thieves

Honba za střelných prachem končí. Některé z nás to stálo zdraví, jiné celou loď. Naštěstí to vynahradila štědrost výplat, při předání v přístavu. To ale bylo. Teď se měsíční výzvy přeorientovaly na temné relikvie. Obřadní lebky, speciální kalichy nebo rituální panenky. Že by malé poohlédnutí po blížícím se Blair Witch? Kdo ví, každopádně zvěsti o novém obchodním artiklu naleznete opět u Dukea. Někdy vás mapka zavede mezi kostlivce, jindy na volné moře,...

»
18. 07. 2019 • Lukáš Urban0

Střelný prach otevírá měsíční události v Sea of Thieves

Chyběly vám novinky při výpravách po rozbouřených vodách? Tak tady máte slíbené měsíční výzvy. A jelikož pirát je tvor otrlý, začínají transportem střelného prachu. Speciální úkoly najdete v knajpě, kde za skromných pár dublonů získáte indicie k místu, kde by se nebezpečný sud měl vyskytovat. Možná bude na tropickém ostrůvku, možná v zajetí horlivých kostlivců. Na každý pád kořist je to výbušná, o čemž se pravděpodobně každý z nás už přesvědčil. Odměnou za dopravení...

»
07. 07. 2019 • Lukáš Urban1

Poslední updaty Sea of Thieves především optimalizují

Menší letní volno si vzali také piráti. Ne příliš velké, protože týdenní aktualizace vycházejí. Nový obsah se však neřeší, což možná některé zklamalo na letošní konferenci v rámci E3. Nesmíme ale zapomínat, že se blíží gamescom, kde mohou piráti případně zazářit. Než se tak stane, a jestli vůbec, je tu něco málo z posledního updatu. Studio Rare se teď snaží všechny herní režimy vyladit k dokonalosti nebo alespoň k co nejjednodušší hratelnosti.

»
16. 06. 2019 • Lukáš Urban8

Arkádová Forza pokořila 10 miliónů hráčů, piráti se blíží

Máme tu opět statistické okénko, ve kterém se občas dozvíte, kolik hráčů zavítalo k té či oné exkluzivní značce. S ohledem na prodeje konzole Xbox One, rozšíření exkluzivních her na PC a příchodem předplatného Xbox Game Pass, se v případě Microsoftu údaje o počtu prodaných kopií staly irelevantní. Jednou za čas tak dorazí alespoň informace, jak velký počet hráčů do her zabloudil. A asi nepřekvapí, že z posledních her nejvíce táhne Forza Horizon...

»
11. 06. 2019 • Lukáš Urban1

Master Chief zavítal mezi piráty

Studio Rare se na Xbox konferenci výrazně neprojevilo, což je určitě škoda. I s ohledem na fakt, že potencionální plánované obsahové dodatky opět posunou hru kus dopředu. Nicméně to rozhodně nebrání vám, nám či zcela novým hráčům, aby zamířili do divokých vod Sea of Thieves. Pravidelní hráči vědí, jak je obtížné vydělat na kompletní změnu lodi. Většinou jen socha na příď, plachty a barva lodi vyjdou na sto tisíc zlaťáků. A...

»
03. 06. 2019 • Lukáš Urban9

Za dobrodružstvím s Game Passem a kompasem

Přesně dvě zmíněné věci v nadpisu vám stačí, pokud se chcete připojit k našemu večernímu hraní. Nejen z důvodu očekávané akce E3 máme pro vás jen dva srazy. Přesto na oba bereme tituly pro odvážné cestovatele, kteří se nepotento při nějaké té překážce či nezdaru. Pondělí otevře MudRunner, populární to terénní simulátor, kde zahrabat auto je snazší než vykopat poklad. O tom si opět něco řekneme ve čtvrtek. Minule se nám dařilo pravidelně...

»
26. 05. 2019 • Lukáš Urban0

Dvorní skladatel studia Rare získal ocenění za Sea of Thieves

Anglický kreativní podnik Rare funguje téměř třicet pět let a je jasné, že většina jeho osazenstva není původní. To ostatně platí i pro skladatele Robina Beanlanda, který se k vývojářům zařadil v roce 1994. Od té doby se podílel na více než dvou desítkách titulů, do nichž namátkou patří Donkey Kong Country, GoldenEye 007, Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts či Conker’s Bad Fur Day. Za poslední zmíněnou hru dokonce získal před osmnácti lety...

»