Šéf vývoje Halo Infinite odešel od projektu

Autor: Lukáš UrbanPublikováno: 31.10.2020, 11:39

Publikováno: 31.10.2020, 11:39

Sociální sítě

O autorovi

Lukáš Urban

Lukáš Urban

Je autorem 3180 článků

Jsou jednoznačně pozitivní zprávy a pak ty, jejichž vyznění se určí podle toho, jak se pisatel článku vyspí. Pakliže si v noci neužije a ráno vstane zádí napřed, nejspíš přinese apokalyptický scénář o zhroucení vývoje Halo Infinite. O ohrožení klíčové značky pro blízkou budoucnost a o strašném konci jednoho ze stěžejních lidí při vývoji Halo Infinite. Nicméně dnešní noc byla fajn, a tak se na odchod Chrise Leeho nebudeme dívat jako na konec světa, ale na běžný přesun z jedné pozice na druhou.

Halo Infinite to nemá jednoduché. Na straně fanoušků zápasí s očekáváním, na straně vývojářů s faktem, že se muselo odložit vydání a že již dříve odešlo pár lidí z vývoje. Konkrétně kreativní ředitel Tim Longo a výkonná producentka Mary Olson. A teď zvedá kotvy i šéf vývoje Chris Lee, který si potřebuje dát odstup od hry a zaměřit se na jiné příležitosti. Lee byl sice důležitou součástí 343 Industries mnoho let, nicméně podle zdrojů od několika insiderů jeho práce na vývoji byla hotova již před nějakou dobou. Být jiná konstelace událostí, možná by tak odešel již dříve. Navíc Lee nadále zůstává u Microsoftu a svým kolegům pevně věří, že titul úspěšně dokončí.

Pesimisty pak snad uklidní, že zatím, co jedna kapacita odešla, druhá nedávno dorazila. V srpnu se k projektu připojil Joseph Staten, a to jako šéf vývoje kampaně. Byl dlouhá léta zásadní osobou v Bungie. Jako scénárista se podílel jak na zrodu série Halo, kde často i režíroval cut-scény, tak na prvním díle Destiny. V roce 2014 přešel do Xbox Game Studios, kde se mimo jiné podepsal pod scénář hry ReCore a pod román Halo: Shadow of Intent. Další posilou, tentokrát pro multiplayer, je Pierre Hintze. Tento muž v minulosti působil jako výkonný producent u Square Enix, projektový manažer u THQ a produktový šéf u PlayStationu.

Aktuálně má Halo Infinite dorazit příští rok pro konzole Xbox One, Xbox Series X/S a pro PC. Samozřejmě jako součást předplatného Xbox Game Pass.

11. 05. 2022 • tonyskate0

Vše o druhé sezóně Halo Infinite

Zatím nejnovější video od Xbox CZ se zaměřuje na nedávno zahájenou druhou sezónu exkluzivní střílečky Halo Infinite. Tvůrci z 343 Industries sice dostávají zabrat a sezóny jsou poměrně dlouhé oproti jiným titulům, ale snad se letos vše ustálí a pak už bude kadence nového obsahu v kratších dávkách. Zatím se podívejte, jak vypadají nové mapy, herní režimy či permice Battle Pass.

»
04. 05. 2022 • tonyskate0

Halo Infinite ve 120 FPS na Xbox Series S

Konzole Xbox Series S sice kolikrát neohromí po grafické stránce, ačkoliv občas se jí to povede, ale pořád je to herní mašinka, na které si zahrajete všechny novinky. Nedisponuje sice výkonnou grafikou, ovšem procesor má podobný tomu v Xbox Series X, takže často dokáže překvapit počtem FPS. Další hrou, která teď podporuje 120 FPS je exkluzivní střílečka Halo Infinite. Ta měla tuto funkci podporovat už při vydání, ovšem na méně výkonnější konzoli...

»
25. 04. 2022 • tonyskate0

Plány pro multiplayer Halo Infinite

Hráči si už dlouho žádali plán, co nás čeká v multiplayer Halo Infinite, aby získali nějakou představu o jeho budoucnosti. 343 Industries je nyní vydalo a novinky nás čekají už příští týden v úterý, tedy 3. května, kdy odstartuje druhá sezóna, která ovšem bude trvat dlouhých šest měsíců. Bohužel se je tedy třeba smířit s tím, že nás v následujících měsících čekají pouze dvě nové mapy: Catalyst pro Arénu a Breaker pro Big Team...

»
15. 03. 2022 • tonyskate0

Nový trailer láká na premiéru seriálu Halo

Po téměř deseti letech čekání se příští týden konečně dočkáme televizního seriálu Halo, který mezitím nesjpíše prošel celou řadou změn, ovšem ve čtvtek 24. března dojde na premiéru na zahraniční video službě Paramount+. Dostupnost služby u nás je očekávána v polovině letošního roku, ale mezitím si jistě poradíte, abyste nemuseli na televizní dobrodružství Master Chiefa čekat. Současně byl také vydán nový trailer, který můžete vidět níže. Na závěr jen dodáme, že...

»
08. 03. 2022 • p.a.c.o0

Kooperace do Halo kampaně se opozdí

Líbila se vám kampaň Halo Infinite, ale s kamarády po svém boku by to bylo ještě lepší? Možná jste se těšili na 3. května, kdy společně s druhou sezónou měla dorazit také tato slibovaná novinka. Bohužel, jak dnes vývojáři oznámili, nestane se tak. Sice na připravované kooperaci až pro 4 hráče udělali velký kus práce, ale prostě ho to chce ještě o něco více, aby všechno chodilo tak, jak si...

»
16. 02. 2022 • tonyskate0

Seriál Halo prodloužen ještě před premiérou

Dnes už není nic neobvyklého, když je seriál prodloužen pro další řadu, aniž by ještě vůbec byla odvysílána ta první. Anebo jsou pro filmy potvrzeny hned dvě pokračování a tak dále. Stejná situace je teď se seriálem Halo, jehož premiéra je stanovena na 24. března na službě Paramount+, která snad bude během letošního roku dostupná i u nás. Oficiální twitterový kanál pořadu teď potvrdil, že druhá série již byla objednána,...

»
11. 02. 2022 • HusekD0

XGPU přináší nové bonusy do Halo: Infinite

Okolo Halo: Infinite se neustále něco děje a my vám přinášíme podrobné informace ohledně veškerých novinek a zajímavých akcí. Nyní jsme se přehoupli do dalšího měsíce a s ním přichází i nové bonusy pro předplatitele služby Xbox Game Pass Ultimate. V minulých odměnách jste si mohli vyzvednout skiny Pass Tense pro vozidlo Warthog či Assault Rifle MA40. Nyní přišla řada na Battle Rifle BR75. Barevné provedení se nikterak nezměnilo od...

»
04. 02. 2022 • HusekD0

Halo Infinite konečně vyřešilo problémy s BTB

Halo Infinite by se mohlo zbavit jednoho ze svých největších problémů. Vývojářům z 343 Indistries se konečně podařilo vyřešit komplikace s matchmakingem u režimu Big Team Battle. Od prosince loňského roku byl problém najít zápas v tomto mp režimu a postupem času se to jen a jen zhoršovalo. Původně mělo dojít k opravě už v lednové aktualizaci, ale z nějakého neznámého důvodu oprava nefungovala a vyhledávání zápasů bylo i nadále...

»