Snake Pass se chlubí dalším prostředím a ovládáním

Autor: Lukáš UrbanPublikováno: 10.3.2017, 7:32

Publikováno: 10.3.2017, 7:32

Přiřazené štítky

Sociální sítě

O autorovi

Lukáš Urban

Lukáš Urban

Je autorem 3326 článků

V nadcházejících týdnech a měsících nás čeká hned několik her, které ač grafickým zpracováním vábí zejména menší hráče, hratelností si nezadají s náročnějšími dospělými hrami. Žánr plošinovek se pokusí zaseknout drápy hned v několika podkategoriích, přičemž mezi prvními adepty se představí logická hra Snake Pass. O novince studia Sumo Digital informuje pravidelně hned z několika důvodů. Když pomineme snahu spojit hned několik žánrů, je tu zpracování vypadající úchvatně. Putování dvojice tvořené hadem a kolibříkem je doslova vymalováno pestrostí, kterou podtrhují sympatické postavy a velký cit pro detaily.

Ten je vidět zejména v prvním videu „How to Play“, v němž je dostatek času nejen na okoukání základního ovládání, ale také na zkoumání naprosto podřadných vlastností. Zahledíte-li se na plaza delší dobu, zjistíte, že autoři mysleli i na takové drobnosti, jakými jsou dýchání či mrkání. Údiv je na místě, protože v nedávném tvůrčím deníčku tvůrci přiznali, že hra vznikla během několika měsíců, a to z konceptu připomínajícího počátek novodobých mobilních her. Druhé video má za cíl přiblížit vzdušné překážky, při jejichž překonávání budou nápomocny jak vysouvací mechanismy, tak větrné proudy. Hra vychází za necelé tři týdny, konkrétně 28. března, a to s podporou funkce Xbox Play Anywhere.