Wasteland 3 dbá na různorodost postav

Autor: Lukáš UrbanPublikováno: 16.5.2020, 10:16

Publikováno: 16.5.2020, 10:16

Sociální sítě

O autorovi

Lukáš Urban

Lukáš Urban

Je autorem 2825 článků

Obyčejný hráč s velkou hubou. Věrný člen redakce, jehož revír začíná a končím psaním.

Studio inXile sice patří do skupiny exkluzivních týmů divize Xbox, ale jejich série Wasteland zůstává nadále multiplatformní. Přesto bude jejich tvorba posuzována kritičtějším měřítkem, protože Microsoft. Nicméně je zbytečné, abychom se o práci vývojářů báli, protože první nahlédnutí do zákulisí ukazuje, že experti na RPG ze staré školy dobře vědí, co dělají. Vedoucí designér David Rogers vám vášnivě povypráví o možnostech přizpůsobení, o důležitosti dobře nastavených dovedností a o vlastnostech ústředních postav. Nezapomíná připomenout, že ve hrách jako je Wasteland musíme myslet na postavy jako tým, nikoliv na jednotlivce. Úderná jednotka uprostřed apokalypsy se tak stává univerzální jak švýcarský nůž.

Z četných záběrů ze hry je patrné, že o arzenál všeho druhu není nouze. I on se podrobí důkladné personalizaci, nicméně kus poctivé práce odvedou pěsti a starý dobrý boj na blízko. Pokud bychom se přeci jen ztratili v hledání ideálních spolubojovníků, umožní hra vytvořit automatické dvojice. To znamená, že postavy utvoří pár podle příbuzného zaměření a vhodného bojového stylu. Navíc obohatí příběh vlastní dějovou linkou. Protože zdevastovaný svět je nebezpečný i bez protivníků, péče prostřednictvím garáže čeká na obrněné vozidlo. Je libo lepší plášť, ochranu proti radiaci nebo dodatečné zbraně? Zatím vypadá Wasteland 3 skutečně skvěle a my se už těšíme na 28. srpen, kdy hra vychází.

28. 08. 2020 • Lukáš Urban0

Wasteland 3 v Xbox Game Pass

Tak si pěkně zabalíme. Na plavky a šortky to tentokrát nejspíš nebude, neboť Arizona po jaderné apokalypse není Rio ani Egypt. Prostředí se změnilo, ale především se změnili lidé, jejichž poslední zástupci bojují o kousek země pro sebe a o nadvládu nad ostatními. Ostatně vy a vaše parta dalších Rangerů neděláte pro charitu. Ať více či méně diskutabilní prací cestujete po Coloradu, likvidujete protivníky, vylepšujete jednotku, bojové vybavení a vlastní...

»
21. 08. 2020 • Lukáš Urban0

Síla kooperace ve Wasteland 3

Mrazivý výlet do Colorada se pomalu blíží, tudíž je vhodná doba připomenout si vydání třetího dílu Wasteland. Tentokrát se ukázka ani tak nevěnuje herním prvkům, jako spíš možnostem, konkrétně kooperaci. Jak je řečeno, ve světě zmítaném válkou není dobré být sám, a tak si každý může najít parťáka do nepohody. Společný postup sebou nese strategické výhody v boji, lepší taktiku a možnost tahat obě frakce za rypák. To samozřejmě ovlivní herní...

»
18. 08. 2020 • tonyskate0

Resident Evil 7, Wasteland 3 a další brzy v Game Pass

Microsoft právě představil další nálož novinek pro předplatné Xbox Game Pass a skutečně se máme nač těšit. Jako první si shrňme hry od Xbox Game Studios, které samozřejmě dorazí hned v den vydání. Hráči na PC si už mohou užívat Microsoft Flight Simulator, zatímco na konzolích se nejspíše dočkáme až s vydáním next-gen Xbox Series X. Od 20. srpna se ale můžete těšit na barvitou plošinovku Battletoads, která vzdá hold kultovní klasice....

»
11. 06. 2020 • tonyskate0

Frakce taktické RPG Wasteland 3

Touto dobou už jsme dávno měli hrát taktickou RPG Wasteland 3 od studia inXile Entertainment, ale stane se tak až 28. srpna. Mezitím tvůrci kutí velkolepou AAA RPG pro Xbox Series X na Unreal Engine 5, ale také dokončují zmíněnou hru z post-apokalyptického Colorada. V novém traileru jsou nám představeny některé z mnoha frakcí, se kterými se během svého putování zamrzlým světem setkáte a mějte na paměti, že budou reagovat na vaše činy...

»
02. 06. 2020 • p.a.c.o0

Třetí vývojářský deníček o Wasteland 3

Další várka o novinkách ohledně chystaného Wasteland 3 je tady a na svědomí ji mají samotní vývojáři v rámci nového vývojářského deníčku. Důležitou roli v něm budou hrát naše rozhodnutí, protože jejich vliv na dění v herním světě bude velký. Jako příklad vývojáři uvádějí situaci, kdy pro získání dobré zbraně bude možné zabít dvě NPC postavy, které budou ovšem blízké hlavnímu hrdinovi. Vývojáři tak úplně nepočítají s tím, že by...

»
21. 05. 2020 • tonyskate6

Next-gen RPG od inXile využije Unreal Engine 5

Jistě vám neuniklo představení enginu Unreal Engine 5 od Epic Games, který bude pohánět snad všechny exkluzivní hry od Xbox Game Studios, protože s nimi pracují prakticky všechna studia včetně Ninja Theory, Rare, The Coalition, Obsidian Entertainment, The Initiative a další. Údajně jej pro svou akční RPG využívají i Playground Games. Dokonce s ním pracují i inXile Entertainment, jak potvrdili na svém Twitteru, což pak posvětil i Brian Fargo, ředitel studia. Současně...

»
01. 04. 2020 • tonyskate0

Koronavir odkládá Wasteland 3

Jako by nestačil měsíční odklad dobrodružné hry Minecraft Dungeons, má koronavir další herní oběť. Tentokrát jde o taktickou RPG Wasteland 3 od inXile Entertainment a za odkladem opět stojí skutečnost, že vývojáři musí pracovat z domova, což představuje řadu logistických výzev. Odklad je v tomto případě bohužel daleko výraznější, protože namísto 19. května hra vyjde až 28. srpna. Vzhledem k velkému rozpětí bychom řekli, že by odložení hry nejspíše došlo tak či onak...

»
23. 03. 2020 • tonyskate1

Aspoň 10 zásadních konců pro Wasteland 3

Chystaná taktická RPG Wasteland 3 od inXile Entertainment vychází ani ne za dva měsíce, konkrétně 19. května a než na to zapomeneme, tak zdůrazníme, že hra bude hned v den vydání v předplatném Xbox Game Pass. Jelikož se bude jednat o propracovanou RPG, vaše činy a rozhodnutí budou mít následky, což ovlivní i vaše vyústění hry. Dokonce máme očekávat alespoň 10 zásadních konců hry, jak teď prozradil Jeremy Kopman, hlavní level designér...

»