XKO MAG a tlachání o měsíci září

Autor: Lukáš UrbanPublikováno: 12.9.2019, 17:03

Publikováno: 12.9.2019, 17:03

Sociální sítě

O autorovi

Lukáš Urban

Lukáš Urban

Je autorem 2380 článků

Obyčejný hráč s velkou hubou. Věrný člen redakce, jehož revír začíná a končím psaním.

Jelikož jsme zjistili, že náš debatní kroužek může vycházet víckrát než jen jednou týdně, zařazujeme pravidelné okénko o novinkách dotyčného měsíce. Někdy to bude lepší, jindy trochu horší. To však nezáleží na nás, ale na vývojářích a jejich plánu vydávání her. Naštěstí září je hodně bohaté a pár věcí už nám rukami prošlo, tudíž je nový díl i malým opáčkem některých recenzí. Pokud upřednostníte video před podcastem, dostane se vám ukázek dvou her. Jednou je Control a druhou Gears 5. Za gameplay děkujeme nejmenované spojce, která nám zachránil záď. Ani jeden jsme totiž neměli čas hry natočit. A tak říkáme, darovanému koni na zuby nekoukej, i když je má křivé.

  • ZdBu74

    Jak se natáhla doba MAGu, tak to chvilku trvá, než ho stihnu celý doposlouchat 🙂 Jak jsem už psal dříve, tak je co poslouchat cestou do a z práce.
    Co se týče her, které jste v MAGu probrali, tak mám i přes prvotní problém se spuštěním hry výborný dojem z Wreckfestu. To je naprostá pecka, kde může člověk vypnout hlavu, nepřemýšlet o ničem a jenom řádit a skvěle se bavit. Ano jsou to závody, ale to jestli dojedu první nebo poslední je mi tady tak nějak jedno. Je potřeba, aby autoři zapracovali na načítacích časech, protože ty jsou fakt na hodně velké kafe a trochu poladit odezvu v menu.
    Pak bych se zastavil u NHL. Ano musím souhlasit, že hra připadá na první pohled každý rok skoro stejná, ale co vlastně od sportovní hry obecně každý rok čekat nového ? Souhlasil bych, že NHL vypadá co se grafiky týče nejhůř, ale i tak se na to koukat dá. Každopádně, kdyby přešla hra na nový engine, tak by jí to rozhodně prospělo.
    Jsem zvědavý na recenze ať už u vás nebo jinde, protože co jsem viděl pár zahraničních recenzí, tak tam špatně poslední ročník hodnocený není.

16. 10. 2019 • CryLineT0

Pořiďte si pěkné momentky ze hry Control

Studio Remedy horlivě pracuje na režimu Expedition. Ten podle posledních informací přinese časově omezené výzvy, které se budou skládat z několika částí. Pokud je Jesse stihne, čeká ji speciální odměna. V opačném případě musí zkusit štěstí v jiné. To je ale hudba budoucnosti. Tato aktualizace dorazí v okruhu Vánoc, jak se vývojáři svěřili před vydáním aktuálního updatu.

»
11. 09. 2019 • CryLineT0

Žije Alan Wake v alternativní realitě Controlu?

Studio Remedy před nedávnem vydalo Control. První projekt po mnoha letech, u něhož nespolupracovalo s Microsoftem. Hra si došla pro zasloužený úspěch. Navzdory mdlým očekáváním. Navzdory technickým chybám. Důležité však je, že Jesse s Oldest House ještě neskoncovala. Živoucí budova má ještě mnoho tajemství. A autoři plánují, že vás v budoucnu s nimi seznámí.

»
02. 09. 2019 • CryLineT0

Remedy se pokusí napravit hříchy Controlu

Novinka od Remedy se povedla. Má všechny atributy finského studia, které hráči mají rádi. Bohužel k nim patří i horší optimalizace. Občasné zasekávání obrazu je vázáno na pohyb a efekty v prostředí. A autoři o tom dobře vědí. Pro zářijovou aktualizaci přislíbili nápravu, která má vyřešit neplynulý chod a pozdní vykreslování mapy. Pomocníkem výkonu mohou být volitelné efekty (Motion Blur, Film Grain). Do možností nastavení se mají pomítnou hned po prvních opravách.

»
01. 09. 2019 • CryLineT8

Recenze: Control

Vyslovím Max, vy odpovíte Payne. Zazní Alan, odezvou je Wake. A ke Quantum už ani nedojde, protože mě zahltí Break. Zmíněné hry nespojuje jen souzvučné zakončení názvů, ale především zrod. Za ním stojí finské studio Remedy. Komunitě, pro kterou je dnešní text určen, není třeba opisovat historická fakta. Vizionářský tým masově rozšířil zpomalení času. Bloudění s baterkou povýšil na hororové drama. Z hraných momentů udělal nedílnou součást vyprávění a myšlenkou změnil minulost....

»
20. 08. 2019 • p.a.c.o0

Control dostalo launch trailer

Přesně za týden se nám ukáže očekávaný počin studia Remedy, Control. A jelikož hra je Gold a všechno běží podle plánu, nemůže před vydáním chybět launch trailer. Připravme se tedy objevovat neznámé a přijít na to, co že se to ve světe Control vlastně odehrává a proč. To všechno v kůži hlavní hrdinky Jesse Faden, jež agentkou jedné tajné agentury v New Yorku. Tak ať už ta hra konečně vyjde...

»
15. 08. 2019 • Lukáš Urban0

Control a hledání pravdy

Když nemáte co říct, mlčte. Možná i vám kdysi rodiče vnukli podobné moudro. Faktem je, že moderní doba z něho dělá frašku. A nemusí nutně jít jen o debatu. Klidně se to může týkat reklamy na produkt. Řekněme na hru, která má za sebou poměrně podrobné deníčky a několik ukázek z hraní. Jenže v čase, kdy má tlak na hráče sílit, se o nové duše bojuje vysvětlujícími spoty, jejichž hodnota je mezi nulou...

»
09. 08. 2019 • Lukáš Urban0

Control krátce o nepřátelích

Jak přezrálé ovoce. Právě tak padají nepřátelé, kteří jsou v zajetí tajemné moci federální budovy. Další video ze hry Control věnuje pozornost protivníkům a my si stále nejsme jisti, kam hru zařadit. Na horor je to málo děsivé. Na sci-fi málo žánrové a na akci příliš pomalé. Takže vlastně Remedy tak, jak ho známe z posledních projektů. Je z toho cítit kousek snad od všeho, na čem kdy finské studio dělalo. Přes...

»
06. 08. 2019 • Lukáš Urban2

Remedy stupňuje propagaci tajemné akce Control

Někteří možná viděli z nadcházející hry až moc, jiní naopak málo, a přesto vlastně netuší, co od hry čekat. Jestli se z Control stane nový Max Payne či Alan Wake teprve uvidíme. Vývojáři ale nechtějí nechat nic náhodě a sází jedno video za druhým. Po deníčcích z vývoje přišly na řadu záběry z různých levelů a teď tu je série kraťasů. Ta má v plánu přiblížit jednotlivé části hry. What is Control: Setting up the...

»