Plošinovka Snake Pass mohla vypadat úplně jinak

Autor: Lukáš UrbanPublikováno: 22.3.2017, 17:48

Publikováno: 22.3.2017, 17:48

Sociální sítě

O autorovi

Lukáš Urban

Lukáš Urban

Je autorem 3326 článků

Během posledních týdnů a měsíců jsme se o projektu studia Sumo Digital dozvěděli celou řadu zajímavostí, a to především prostřednictvím vývojářských deníčků. Že koncept, představující primárně fyzikální možnosti celého titulu, byl na hony vzdálený finální podobě, kterou známe a na níž se těšíme, už víme, teď se ale můžeme podívat také na varianty, které prošly autorům pod rukami. Nynější Snake Pass je v režii usměvavého hada a kolibříka, kteří ztvárněním připomínají éru studia Disney před dvaceti léty, ovšem stačilo málo a místo ptačího společníka mohl být například křeček. Grafici si s evolucí hlavních postav opravdu vyhráli a upřímně řečeno, ani dřívější podoby by nebyly k zahození, přestože vzezřením zapadají více do adventury s humorným základem. V osmiminutovém videu se pak také dozvíte, že na konečném vzhledu Noodla s Doodlem mělo podíl splynutí s okolím, a že barevný kolibřík je mnohem zajímavějším sparing partnerem než šílený křeček. Pakliže nacházíte zalíbení v roztomilé logické plošinovce, vyčkejte ještě týden do vydání, které nastane 29. března.