Recenze: HyperX Cloud Flight pro Xbox

Autor: DandyCZE Publikováno: 7.12.2020, 13:38

Publikováno: 7.12.2020, 13:38

Sociální sítě

O autorovi

DandyCZE

DandyCZE

Je autorem 239 článků

Zážitky z hraní se dají vnímat hned několika způsoby, kdy tou nejdůležitější je samozřejmě hratelnost samotné hry, ale příslušenství dodává hraní ten správný rozměr.

Letos se chystá vydání Flight Simulátoru na konzole a doufám, že ho bude čím ovládat, jelikož při vydaní na PC to způsobilo naprostý kolaps a vyprodání téměř všech zásob herních leteckých ovladačů. I závodní simulátory si chce v poslední době každý užít na pořádném volantu a hry jako Asseto Corsa nebo Forza Motorsport 7 si o to říkají.

Dost lidí ale zapomíná, že sluchátka a obecně zvuk nám dávají další obrovský rozměr při vstřebávání obsahu a naprostého soužití s atmosférou hry. Například střílečky a horory, kde potřebujete slyšet každé prasknutí větvičky, abyste našli protivníka nebo se k smrti vyděsili z příšery za stromem. Proto jsem rád, že se mi do rukou dostali další kvalitní sluchátka a konkrétně HyperX CloudX Flight Wireless ve verzi pro Xbox. Doba drátů postupně končí a jak jsem jednou ochutnal kvalitnější a bezdrátová sluchátka, jsem vždy ve velkém očekávání. Takže pojďme si je prohlédnout pěkně z blízka.

Zapojení
Jedná se o bezdrátová sluchátka, která se ale nepřipojí přímo k vašemu Xboxu, ale musíte použít klasicky 2,4 Ghz přijímač, který je samozřejmě součástí balení. Pokud byste je chtěli připojit i k PC, tak je postup stejný, nejedná se tedy o sluchátka s Bluetooth připojením, neřešíte tedy žádné párovaní ani typ Bluetooth, pouze si zablokujete jedno USB. Pokud si vezmu v potaz, že konzole má tři porty a v jednom mám volant, v druhém externí disk a třetí často používám pro Charge kit k ovladači, je tato zapojení na zvážení. Dá se to samozřejmě řešit a není to žádný problém, pouze upozorňuji na základní počet USB vs obsazení.

První osahání
Nevím, jestli vy, ale já se při každém rozbalování velmi těším, jak produkt bude vypadat. Je defacto jedno, jestli je to top nebo průměr, prostě se těším. U sluchátek si vždy kromě zvuku 😊nejvíce cením provedení a možností. Provedení náušníků je z jemné koženky, molitan na boltcích není příliš tvrdý, takže se vám s uchem krásně spojí. Zde je pak otázka, jak dlouho vydrží. Tlak na náušníky je mírně tvrdší, což u mě kompenzovala měkkost molitanu v náušnících.  Nastavitelnost velikosti mostu v pohodě zvládne vše od teenegerských hlav až po Hulky.
Co jistě potěší je tematické zelené podsvícení z boku, které vám sice něco ubere z výdrže, ale kdo by si to nezapnul že.

Mikrofon je slušně nastavitelný a na konci i světelně zabarvený do červena, pokud ho máte vypnutý. Na levém sluchátku z boku pak najdete ovládání na party a mikrofon, což mi při prvním používání dělalo trošku problém najít, ale to je způsobeno hlavně střídáním testovaných vzorků a pak v tom má člověk trošku zmatek. Ve spodní části pak najdete ovládání na klasickou hlasitost. Jenom upozorním, že narozdíl od PC verze sluchátka nedisponují 3,5 mm jackem. Mikrofon je pro hraní a komunikaci naprosto dostačující a nemusíte se bát ani streamovat, vše bude na jedničku.

Nyní troška těch oficiálních čísel. Co vás asi bude nejvíce zajímat je výdrž baterie, kterou výrobce udává 30 hodin, což je velmi pěkné. Naše testy se pohybovali kolem 22-25 hodin a to i při hlasité hudbě ze Spotify nebo při hraní her. Na hlavě vás moc nezatíží s hmotností 298 g. Samotná sluchátka pracují na frekvenci 20-20000 Hz,

Zvukový projev mají sluchátka zajištěn díky podpoře Windows Sonic, takže nepotřebujete žádné placené Dolby Atmos a podobné služby. Nastavení provedete v menu konzole (viz obrázek). Jelikož mám aktuálně i dvoje sluchátka podobné úrovně s Dolby Atmos nastavením, nepoznal jsem výraznější rozdíl. Snad jedině při sledování BR filmu, což už asi dneska v době Netlixu a podobných služeb nikdo nedělá, tak zařízení s Dolby Atmos mělo poslechově lepší výšky a pocit z prostorových zvuků. Ve hrách jsem výraznější rozdíl nepoznal, a naopak hloubky byly pro mě místy i lepší právě u HyperX.

 

8

Verdikt

Zbavte se kabelů a nechte si proudit kvalitní zvuk u her a filmů rovnou do uší. Tyto sluchátka se nebojím doporučit, jsou opravdu kvalitní a ve své třídě naprosto konkurenční. Cena není ovšem nijak zanedbatelná a pohybuje se kolem 3500Kč. Díky podpoře Windows Sonic si užijete prostorového zvuků i bez placených služeb. Abych nebyl jenom pozitivní, tak menší výtka za absenci klasického Bluetooth, což by bylo pro konzoli lepší a možná až moc měkké náušníky, což sice nevadí, ale malinko se bojím o výdrž.
Kvalitní zpracováníNení plnohodnotné Bluetooth
Windows Sonic potřebuje USB slot
Bezdrátová
15. 04. 2024 • HusekD0

RECENZE: Dragon’s Dogma II

Ani se mi tomu nechce při psaní recenze věřit. První díl Dragon’s Dogma dorazil do našich obchodů před dlouhými dvanácti lety. Tehdy si okamžitě dokázal získat srdce spousty hráčů a ke dnešnímu dni se prodalo téměř osm miliónů kopií. Jednalo se o velmi specifické RPG, za kterým stálo asijské studio Capcom. Svým zpracováním a jedinečným přístupem si získal i západní publikum, čímž se odlišoval od své konkurence. Rok od svého...

»
13. 04. 2024 • Lukáš Urban0

Recenze: Outcast: A New Beginning

„Bože, ty devadesátky.“ Neříkají si jen milovníci starých časů, ale také herní tvůrci, kteří se stále častěji vrací do dob, kdy byly hry ambicióznější, hrdinové hrdinštější a komunita uzavřenější. Je pravdou, že oblast primitivní akční zábavy vykazovala tehdy kulminaci. Náš svět zachraňoval kde kdo, a tak se často cestovalo daleko za oběžnou dráhu, kde čekala vyspělejší mimozemská civilizace na Jardu od bagru, aby ji zachránil s důvtipem barbara a odhodláním tažné...

»
02. 04. 2024 • Lukáš Urban0

Recenze: Valiant Hearts: Coming Home

Nechce se tomu věřit, ale už je to deset let, co jsme se vydali do první světové války, abychom z pohledu čtyř různých osob poznali příběhy, o nichž se v historických zápiskách nemluví. Adventura, sázející na silný příběh a hratelnost větvenou různými styly dle hrdiny, zaznamenala úspěch a přebal vojáka se záchranářským psem se objevil na všech dostupných platformách tehdejší generace. A vlastně bylo otázkou času, kdy se k titulu někdo vrátí. A...

»
25. 03. 2024 • Lukáš Urban0

Recenze: The Outlast Trials

Když si uděláte jména na dusných hororech pro jednoho, kde si hráče vodíte jak psa po výstavním molu, třebaže on sám má mizivý pocit volného pohybu, je vykročení do multiplayeru poněkud ošidné. Zejména do žánru, kde si Dead by Daylight udělala těžké opevnění, které pravidelně zpevňuje rozšířeními se slavnými hororovými maniaky. A že napodobit podobný úspěch, třebaže máte v řiti zaražená lejstra od známé licence, není zrovna lehké, připomínají Resident Evil:...

»
25. 03. 2024 • SeedarCZ0

Recenze: Tram Simulator: Urban Transit

Se simulátory se nám roztrhl pytel a přistála nám tu k zhodnocení další z nich, tentokrát jsme se podívali do víru velkoměsta na železnici. Vývojářské studio Stillalive Studios je známé především simulátorem Bus Simulator, se tentokrát vydalo na podobnou cestu. Prostě jsme jen autobus vystřídali za tramvaj. Očekávání tedy byla vcelku vysoká, studio už má s produkcí v tomto žánru poměrně značné zkušenosti a tak jsem se s chutí do testování...

»
24. 03. 2024 • p.a.c.o0

RECENZE: New Star GP

Ač se to nemusí zdát, i svět mobilních her ukrývá celou řadu kvalitních titulů, jejichž prostřednictvím se můžeme bavit déle, jak jedno záchodové sezení. Vybírat můžeme z celé řady herních žánrů, a to včetně sportovních simulátorů. Třeba takový New Star Soccer dokonce dostal několik ocenění a jeho vývojáři z New Star Games po získání zkušeností vyrazili sbírat finanční prostředky také na velké konzole. Nepřináší nám však nějaký free to play titul, ale...

»
15. 03. 2024 • DandyCZE0

Recenze: Classified: France ’44

Právě jsem byl vysazen do Francie a mám pomoci domácímu odboji. Úkolů budu mít hned několik, škodit němcům, zajištovat zásoby, shánět nové členy odboje, a hlavně připravit vše na den vylodění. Tak nějak začíná tato tahová strategie od studia Absolutely Games.

»
14. 03. 2024 • SeedarCZ0

Recenze: Food Truck Simulator

Máme u nás v redakci takové oblíbené rčení. A to, že simulátorů není nikdy dost! Food Truck Simulator jsme tedy s chutí otestovali. Nakonec, vývojáři z Drago Entertainment mají velmi široké portfolio simulátorů které už objevily svět, mimo jiné třeba Gas Station Simulator, který se vskutku povedl. Povedlo se tento úspěch zopakovat i v simulaci fast foodu na kolech?

»