Revoluční počasí v Microsoft Flight Simulator

Autor: Lukáš UrbanPublikováno: 25.10.2019, 16:52

Publikováno: 25.10.2019, 16:52

Sociální sítě

O autorovi

Lukáš Urban

Lukáš Urban

Je autorem 2500 článků

Obyčejný hráč s velkou hubou. Věrný člen redakce, jehož revír začíná a končím psaním.

Projekt leteckého simulátoru buď přepíše historii nebo udělá z vývojářů velkohubé snílky. Protože herní prvky, které se ukazují v rámci autorských sérií, nemají mezi simulátory obdoby. Minule se tvůrci rozpovídali o enormním světě, a tentokrát je řada na počasí. Důležité to součásti každého létání, která neustále ovlivňuje průběh letu. A jak uvidíte v následujících deseti minutách, Microsoft Flight Simulator chce být reálnější než skutečné počasí.

Mluvme například o modelech, které mají být trojrozměrné ve všech možných i nemožných případech. Od volumetrických mraků, po 3D kapky nebo postupující námrazu. Všechna skupenství počasí budou tvořena několika vrstvami. Pod plynulým přechodem a trvalým dohledem pokročilých světelných renderů. Těch využije také změna denní doby a kompletní roční cyklus. Počasí bude počítat tlak, vlhkost, teplotu, rychlost větru a jeho nárazy. Navíc si bude brát data z meteorologických stanic z celého světa.

  • Maladava

    Moc se na hru těším. To bude mazec.

  • ZdBu74

    To je opět pecka. Mě to přijde, že koukám na natočené video smíchané s PC grafikou.

  • FABIOOZO

    Hm, zrejme to bude na na hardcore sestavy za nekolik desitek tisic a PS5 a XS

    • Josef Kubiče

      Jen exlusivita xboxu žádný PS xD

      • FABIOOZO

        ouuu jeee

    • Luděk Chrástek

      Bude to jen na Xbox 🙂 Ale ohledně těch PC by měla stačit moderní sestava střední kategorie. Pokud to má být portovatelné na konzole, tak to nemůže být extra náročné na HW, protože konzole nikdy nemají high-end hardware.

  • jirkawaggon

    To vypada cim dal tim lip!

20. 01. 2020 • p.a.c.o1

Zvukový deníček pro Microsoft Flight Simulator

Udělat skvělý simulátor letadel není záležitostí pouze vizuální stránky, ale nedílnou součást dotvářejí také zvukové vjemy a fyzika letadel. A právě těmto dvěma aspektům je věnován nejnovější vývojářský deníček z Microsoft Flight Simulator. Hlavní slovo v něm má Aurélien Piters, který je hlavním režisérem přes audio a popisuje nám v něm, jak se zvuky pro hru nahrávají. Ač se to nemusí zdát, aspektů, které musí vzít vývojáři v potaz je spousta.

»
02. 01. 2020 • tonyskate21

Sníh v Microsoft Flight Simulator

Sněhu jsme si tuto zimu zatím moc neužili, tedy prakticky vůbec, ale třeba se to ještě v nadcházejících týdnech změní. Opět vám to ale vynahradí video herní světy, kdy o své tipy se můžete podělit v komentářích. Teď se ale chceme podívat na jednu z očekávaných her od Xbox Game Studios pro tento rok. Dle titulku už víte, že máme na mysli Microsoft Flight Simulator, který k novému roku dostal krátké video právě se...

»
28. 11. 2019 • Lukáš Urban6

Pohled do kokpitů s Microsoft Flight Simulator

Pravidelná dávka leteckých opiátů je tu. Nový deníček o leteckém simulátoru vás pozve do království všech pilotů. Kokpity už vývojáři nakousli minule, nicméně až teď se jim dostává plné pozornosti. A pozornost je to skutečně nádherná. Detailní zpracování každého šroubku a každého kusu materiálu snad předčí i sérii Forza. Funkční přístroje, propracované budíky a reálné obrazovky. Tvůrci si s interiéry letadel hrají až s dětským nadšením a díky tomu jsou pohledy z kabiny...

»
22. 11. 2019 • Lukáš Urban2

Microsoft Flight Simulator představuje práci aerodynamiky

Co potřebujete k létání? Ano, aerodynamiku. Bez tlaku, gravitace, hustoty vzduchu, větru, rychlosti a dalších desítek věcí by létání nebylo takové, jak ho známe. Hlavně by letouny pravděpodobně vypadaly úplně jinak. A bez důkladné implementace do připravovaného simulátoru by klenot jménem Microsoft Flight Simulator nebyl tak dokonalý. Novým nakouknutím mezi vývojáře provází Sebastian Wlock, který vás vtáhne do světa fyziky, o němž se řadě z nás ani nezdálo. Dobře tak uvidíte, jaké...

»
15. 11. 2019 • Lukáš Urban3

X019: Microsoft Flight Simulator potvrdil první výrobce letadel

V případě vyvíjeného simulátoru jde zatím především o vizuální orgie, které vhání sliny do úst pokaždé, když se aerodynamické kusy technologie vznáší po nebesích. Microsoft Flight Simulator rozhodně vypadá úžasně a pravidelné deníčky potvrzují, že vývojáři dobře vědí, co chtějí hráčům přinést. Zážitek by ovšem nebyl dokonalý, kdyby se nemohli opřít o reálné značky letadel. Proto se s novou slintající ukázkou dostala na povrch i jména prvních výrobců: Airbus, The Boeing Company,...

»
08. 11. 2019 • p.a.c.o4

Tři nová gameplay videa z Microsoft Flight Simulator

Microsoft Flight Simulator má za sebou první alpha verzi, kdy si hráči mohli vyzkoušet několik kousků ze hry. My si díky tomu můžeme vychutnat krátké, ale velice úchvatné přelety nad Orlandem, Newcastlem a Berlínem. Každé z videí má něco přes minutu a jde o záběry z pre-alpha verze z letošního září, ale už teď je vidět, že zpracování krajiny pod letadly je věnována neuvěřitelná péče na první pohled by si člověk...

»
11. 10. 2019 • p.a.c.o17

Pokochejme se světem chystaného Microsoft Flight Simulatoru

Jedním z nejdůležitějších aspektů leteckého simulátoru je zpracování letadel, protože bez pořádných modelů by to nebyl pořádný simulátor. Ale stejně tak by to nebyl pořádný simulátor bez okolního světa a právě tomu je věnován první vývojářský deníček ze série Feature Discovery Series. Asi nemusíme dvakrát dodávat, že na zpracování našeho světa je nádherný pohled, za nímž stojí čtyři faktory. Zdrojová data pro mapové podklady, propojení těchto dat s virtuálním světem, rychlost...

»
27. 09. 2019 • Lukáš Urban5

Úžasný svět Flight Simulatoru z ptačí perspektivy

Od dob, kdy Microsoft ukázal další generaci leteckého simulátoru, celá řada z nás okupuje Insider program, aby se dostala mezi úzký profil testovacích hráčů. Mezi hraním jiných titulů a hypnotizováním elektronické pošty, však stále probíhá vývoj, a to smělým krokem. Každý měsíc dostávají vyvíjený produkt aktualizace a detailní plán budoucích kroků. Mezi jedny podstatné patří přehlídka klíčových prvků. Mezi ně tvůrci řadí svět, počasí, aerodynamiku a zpracování kokpitu. Sice zatím jen...

»