Snake Pass
Tencent má zálusk na herní studia Sumo Group
Herní svět nezávislých vývojářů se asi brzy zase o něco zmenší. Po velkých nákupech, které učinily firmy Microsoft, Electronic Arts a Sony se schyluje k další akvizici. O britský spolek Sumo Group začal mít zájem čínský gigant Tencent, načež za ztrátu věnečku nabídl 1,3 miliardy dolarů. Vedení vývojářských týmů by souhlasilo, ale poslední slovo beztak budou mít akcionáři. Nicméně peníze jsou peníze, takže jde nejspíš jen o formalitu.
Xbox Weeks Deals – 9.6. až 16.6.2020
Připadá vám tentokrát Weeks Deals na tento týden poněkud slabší? S tím musíme souhlasit, ale je to tím, že stále probíhá Deals Unlocked výprodej, který samotný obsahuje masivních 545 zlevněných položek. Je tedy jasné, že slevy v tomto článku jsou pouze jakýsi vynucený seznam, kde zaujme hlavně Snake Pass, Lords Of The Fallen, Prison Architect, DLC do hororového Dead by Daylight. Poslední zmíněná hra je v Game Passu, u kterého zase připomeneme, že...
Snake Pass slaví rok od vydání novým režimem
Studio Sumo Digital, které má nyní na krku záhadami opředený Crackdown 3, vydalo minulý rok netradiční plošinovku Snake Pass. Indie hra nejen nás překvapila pěkným zpracováním, ale také poměrně náročným ovládáním, kdy bylo nutné s ústředním hrdinou překonávat překážky a sbírat artefakty potřebné k otevření brány. Hra si vedla mezi hráčskou komunitou velmi dobře a tvůrci jí teď dávají příležitost hadí dobrodružství oprášit díky Arcade Mode Packu. Jde o zcela nový režim,...
Tvůrci her Crackdown 3 a Snake Pass koupili designové studio
Jméno studia Sumo Digital se tento rok propírá snad jako nikdy. Nejdříve se anglické studio vytáhlo s prvním vlastním projektem Snake Pass, který se těší velké oblibě napříč všemi platformami a my už netrpělivě vyhlížíme jeho DLC. Pak se do povědomí hráčů vrátilo pokračování Dead Island, v jehož vývoj někteří už ani nedoufali, a nakonec dostal Crackdown 3 finální datum vydání. Zdá se, že z týmu, který dříve dostával na starosti zejména porty...
RECENZE: Snake Pass
Už je to opravdu dlouho, kdy plošinovky patřily do stálého repertoáru všech větších vydavatelství, o výrobcích herních zařízení ani nemluvě. Jak se hraní zpřístupňovalo stále většímu počtu hráčů a jak se technologie vývoje a publikace stále zjednodušovaly, stalo se z kdysi opěvovaného žánru synonym pro nezávislé projekty, které v drtivé většině případů vyšumí krátce po vydání. Těžko říct, jestli za náhlým obratem stojí loňský Ratchet & Clank nebo, budu-li domýšlivý, exkluzivní ReCore,...
Další pohled na vývoj plošinovky Snake Pass
Už jen deset dní nás dělí od vydání malebné plošinovky studia Sumo Digital, která pošle na putování usměvavého hada s jeho ptačím pomocníkem. Snake Pass nás zaujal od prvního videa, protože slibuje sympatické hrdiny, svět založený na reálných fyzikálních zákonech a typické žánrové prvky okořeněné logickými překážkami. Očekávání podporují jak krátké trailery, tak vývojářské deníčky ukazující krátký, ale velice důsledný vývoj. Nový přírůstek se zaměřuje na technickou stránku hry, díky čemuž...