Tvůrci her Crackdown 3 a Snake Pass koupili designové studio

Autor: Lukáš UrbanPublikováno: 5.7.2017, 11:42

Publikováno: 5.7.2017, 11:42

Sociální sítě

O autorovi

Lukáš Urban

Lukáš Urban

Je autorem 2926 článků

Jméno studia Sumo Digital se tento rok propírá snad jako nikdy. Nejdříve se anglické studio vytáhlo s prvním vlastním projektem Snake Pass, který se těší velké oblibě napříč všemi platformami a my už netrpělivě vyhlížíme jeho DLC. Pak se do povědomí hráčů vrátilo pokračování Dead Island, v jehož vývoj někteří už ani nedoufali, a nakonec dostal Crackdown 3 finální datum vydání. Zdá se, že z týmu, který dříve dostával na starosti zejména porty her na ostatní platformy, roste nadějný celek, jenž má dostatek financí na vlastní tvůrčí činnost a investice.

Jak potvrdil ředitel studia Carl Cavers, Sumo Digital koupil designové studio Atomhawk, které si během osmi let stihlo udělat jméno jak mezi herními tvůrci, tak ve světě filmu. Jejich práci můžeme vidět v Avengers: Age of Ultron, Injustice 2, Mortal Kombat X, Conan Exiles, Guardians of the Galaxy nebo The Order: 1886. Získání studia nebude mít žádný vliv na nynější projekty obou celků, ba naopak. Sumo Digital chce Atomhawk posouvat kupředu a umožnit jim rozšířit kreativní možnosti.

09. 06. 2020 • waggon1

Xbox Weeks Deals – 9.6. až 16.6.2020

Připadá vám tentokrát Weeks Deals na tento týden poněkud slabší? S tím musíme souhlasit, ale je to tím, že stále probíhá Deals Unlocked výprodej, který samotný obsahuje masivních 545 zlevněných položek. Je tedy jasné, že slevy v tomto článku jsou pouze jakýsi vynucený seznam, kde zaujme hlavně Snake Pass, Lords Of The Fallen, Prison Architect, DLC do hororového Dead by Daylight. Poslední zmíněná hra je v Game Passu, u kterého zase připomeneme, že...

»
27. 03. 2018 • Lukáš Urban0

Snake Pass slaví rok od vydání novým režimem

Studio Sumo Digital, které má nyní na krku záhadami opředený Crackdown 3, vydalo minulý rok netradiční plošinovku Snake Pass. Indie hra nejen nás překvapila pěkným zpracováním, ale také poměrně náročným ovládáním, kdy bylo nutné s ústředním hrdinou překonávat překážky a sbírat artefakty potřebné k otevření brány. Hra si vedla mezi hráčskou komunitou velmi dobře a tvůrci jí teď dávají příležitost hadí dobrodružství oprášit díky Arcade Mode Packu. Jde o zcela nový režim,...

»
01. 04. 2017 • Lukáš Urban2

RECENZE: Snake Pass

Už je to opravdu dlouho, kdy plošinovky patřily do stálého repertoáru všech větších vydavatelství, o výrobcích herních zařízení ani nemluvě. Jak se hraní zpřístupňovalo stále většímu počtu hráčů a jak se technologie vývoje a publikace stále zjednodušovaly, stalo se z kdysi opěvovaného žánru synonym pro nezávislé projekty, které v drtivé většině případů vyšumí krátce po vydání. Těžko říct, jestli za náhlým obratem stojí loňský Ratchet & Clank nebo, budu-li domýšlivý, exkluzivní ReCore,...

»
19. 03. 2017 • Lukáš Urban0

Další pohled na vývoj plošinovky Snake Pass

Už jen deset dní nás dělí od vydání malebné plošinovky studia Sumo Digital, která pošle na putování usměvavého hada s jeho ptačím pomocníkem. Snake Pass nás zaujal od prvního videa, protože slibuje sympatické hrdiny, svět založený na reálných fyzikálních zákonech a typické žánrové prvky okořeněné logickými překážkami. Očekávání podporují jak krátké trailery, tak vývojářské deníčky ukazující krátký, ale velice důsledný vývoj. Nový přírůstek se zaměřuje na technickou stránku hry, díky čemuž...

»