28.6.2016 • Lukáš Urban1

Recenze: The Technomancer

Když vám řeknu Spiders, patrně dostanete dříve arachnofobii, než si vybavíte studio stojící za hrami Of Orcs and Man, Bound by Flame nebo Mars: War Logic. Menší nezávislé studio specializované na RPG hry sice nemá prostředky na tvorbu titulů, které budou přepisovat herní historii, ale dokáže skloubit hlavní prvky her na hrdiny do zábavné, fungující formy, přičemž každý nový titul je o něco lepší než ten předešlý. A abych nezapomněl,…

»
25.6.2016 • p.a.c.o0

RECENZE: Valentino Rossi The Game

Milestone se poslední léta stará o dvě zásadní licence. Tou první je WRC, i když tady poslední ročník dělal někdo jiný, a pak je tady motocyklové MotoGP. Někdo si však řekl, že je to málo a je třeba zapracovat legendy motorsportu do hry. Po Sébastien Loeb Rally, což je legenda WRC a rally obecně, si vzali na paškál velikána motocyklů, Valentina Rossiho a tak nějak vznikla hra s jeho jménem. Ti…

»
21.6.2016 • p.a.c.o0

RECENZE: Hard Reset Redux

Jestli by něco mohlo charakterizovat hry pro generaci konzolí kolem Xbox One, určitě by se hodilo zmínit slovo předělávky. Ty rostou jako houby po dešti a stejně jako ne všechny hříbky jsou bez červů nebo plísně, i u vzkříšených her je kvalita různá. Někdy to vyjde, vývojáři si dají opravdu záležet a výsledek může být chutný jako Gear of War Ultimate Edition. Jak ale jistě tušíte, tohle nebude případ Hard…

»
13.6.2016 • Cryptah0

Recenze: Dead Island Definitive Edition

Ráj, slunce, pláže, pohoda a zombie. To je remaster verze hry, která sice vyšla ještě pro minulou generaci konzolí, ale nyní se opět připomíná. Někteří z vás ji hráli, někteří dokonce dohráli, jiní ji ale prostě ignorovali. Je to dobře? Stojí za to vyndat těch několik stovek a začít sekat, vraždit, masakrovat krvelačná hladová stáda proměněných sousedů? Tak na to se podíváme v této recenzi. Patrně se nebude jednat o…

»
11.6.2016 • p.a.c.o3

RECENZE: Mirror’s Edge Catalyst

Občas není vůbec jednoduché uspět s novou značkou na trhu, i když má své kvality. Své o tom jistě vědí i DICE, kteří před osmi lety uvedli na trh Mirror’s Edge. Krásná Faith se proháněla po střechách s větrem o závod, cestou se vypořádala s partou nepřátel a hlavně rozplétala klubko příběhu, který měl švih a styl.

»
1.6.2016 • p.a.c.o0

RECENZE: TurnOn

Elektřina je nedílnou součástí našeho života a troufnu si tvrdit, že bez ní bychom byli nahraní. Zaprvé byste si nemohli přečíst tuto skvělou recenzi, ale taky se asi moc nenajedli, neumyli a spát šli se slepicemi. A právě na tohle téma se zaměřuje logická skákačka TurnOn, o jejíž recenzi se na následujících řádcích pokusím.

»
31.5.2016 • Josef Brožek0

Recenze: Among The Sleep

Když jste byli malí, báli jste se? Že ne? Tak to buď kecáte, nebo si to nepamatujete, anebo jsme my byli opravdové bačkory. Báli jsme se všeho. Stojanů na oblečení, divných stínů za oknem, zvuky ledničky a dalších spotřebičů, dokonce jsme si i představovali bubáka pod postelí. No jo, je to dávno a teď se tomu vlastně smějeme, jenže jak opravdu vypadá takový velký pro nás už skoro prozkoumaný svět…

»
29.5.2016 • Josef Brožek0

Recenze: Overwatch

Blizzard je vydavatelem a vývojářem v něčem naprosto unikátním. Dokáže naprosto přesně vycítit, co hráči chtějí a chtít by mohli, vytvořit hru a i přestože si to všichni představovali úplně jinak, Blizzard řekne: „Takhle jste to chtěli a takhle je to správně“. My zhypnotizované ovečky pak lezeme po čtyřech a ze země sníme úplně všechno, co nám předhodí a náležitě to pochválíme i přesto, že to mohlo být třeba slanější. Blizzard…

»
28.5.2016 • p.a.c.o6

RECENZE: Homefront The Revolution

Restart herních sérií není ničím neobvyklý, takže nikoho nepřekvapí, když k nějakému dojde. Většinou však přichází po nějaké době a ne hned u druhého dílu značky. Příběh Homefront: The Revolution není vůbec šťastný a je až s podivem, že hra přes všechny své peripetie nakonec vyšla. Každou chvíli na ní dělalo nějaké jiné studio, odkládaly se termíny a měnily se koncepce.

»
18.5.2016 • Josef Brožek1

Recenze: DOOM

Při začátku psaní těchto řádků jsme velmi dlouho váhali, jak začít. DOOM je totiž velmi křehkou značkou, která je sice legendární, ale časem se dostával do pekel horoucích a jeho sláva na nových dílech se přesunula jen a pouze na první potažmo druhý díl. Nejnovější DOOM se vyvíjel několik let a jeho stav se neustále měnil kvůli častému předělávání, a to třeba klidně i úplně od základu. Výsledek je ale…

»
15.5.2016 • p.a.c.o0

Recenze: Grand Prix Rock ‚N Racing

Služba ID@Xbox má za úkol umožnit rozvoj indie scény i v rámci konzole Xbox 360 a teď už spíš Xbox One. Spousta her vypadá hodně slibně a rozhodně mají co nabídnout. Rád podpořím nějaké menší studio, když mají nějaký fajn nápad a ještě raději mám nejrůznější závodní hříčky. Proto mi velkou radost udělali EnjoyUp Games s jejich Grand Prix Rock ‚N Racing. Alespoň tedy papírově, protože materiály vypadaly skvěle a tak jsem…

»
14.5.2016 • p.a.c.o0

Recenze: Azkend 2: The World Beneath

Recenze od naší čtenářky a hráčky Naifa86, děkujeme 😉 Sakra, kde to je … Tak to je asi otázka, kterou si každý z nás položí nesčetněkrát. Hledání prostě k životu patří. Hledáme stejné ponožky, prohledáme celý dětský pokoj, abychom našli tu druhou botičku panence, protože přece zrovna tyhle botky mít musí – a co na tom, že v krabici je další hromada jiných. Prostě bez hledání a kompletování stejných věcí by prostě život…

»
10.5.2016 • Josef Brožek0

Recenze: Battleborn

Střílečky se už více jak dvacet let posunují kupředu a kupředu. Mění zasazení z druhé světové války, přes vesmír až k první světové válce. Inovují a mění koncept celého hraní. Za ty leta jsme si mysleli, že nás už nic nepřekvapí, ale spletli jsme se. Stále je tolik kombinací a funkcí, které mohou být pro FPS hraní přínosem, že už nikdy nebudeme očekávat, že bychom byli znudění. Gearbox Software, autoři Borderlands, však dostali…

»
2.5.2016 • p.a.c.o4

RECENZE: Superhot

V dnešní době není nic snadného uspět v herním světě. Jasně, velká studia tohle až tolik netrápí, ty mají své jisté, i když ne na sto procent. Na mysli mám hlavně indie scénu, v jejímž rybníčku už je tolik rybek, že kolikrát hráč ani neví, jaké hry v tomto odvětví vyšly a stojí za pozornost. Lehkou výhodu máme my, jakožto vlastníci herní konzole Xbox. Na ten se většinou dostanou jenom ty indie hry, které…

»
20.4.2016 • Josef Brožek0

Recenze: MXGP2 – The Official Motocross Videogame

Jakoby to bylo včera, co jsme recenzovali nejnovější přírůstek do rodiny motokrosového závodění od Milestone. Už před dvěma lety, kdy se nám dostalo do ruky MXGP, nebylo k mání zrovna hodně závodních her, potažmo simulátorů v oblasti motocrossu. MXGP tedy bylo jasnou volbou před dvěma lety. Ale co dnes? Dnes vychází jeho přímé pokračování, a to opět od Italů z Milestone, přičemž se jim povedlo uhodit hřebíček na hlavičku, jelikož žádný simulátor motocrossu…

»
10.4.2016 • Lukáš Urban7

Recenze: DiRT Rally

Vsadím se, že nejsem sám, kdo s nostalgickým úsměvem vzpomíná na počátek třetího tisíciletí. Tehdy byly hry s rallye tématikou na svém vrcholu a snad i díky velké konkurenci si našel každý to své. Do našich herních strojů si našla pravidelnou cestu série Colin McRae Rally, závody s oficiální licencí WRC si tehdy několik let užívali jen majitelé konzole PlayStation 2 a kousek slávy si zkoušeli ukrojit také V-Rally či RalliSport Challenge. Zlom…

»