1.2.2016 • p.a.c.o0

RECENZE: Clockwork Tales: Of Glass and Ink

Recenze od naší čtenářky a hráčky Naifa86, děkujeme 😉 Jistě se to stalo každému – kamarád či známý zavolá, že potřebuje s něčím důležitým pomoct a tak když je čas, vydáte se za ním. V reálném životě jde většinou o radu, o pomoc při stavění různých věcí, případně další „obyčejné“ věci. Ve hře Clockwork Tales: Of Glass and Ink se v roli Evelin Glass vydáte na pomoc svému mentorovi Dr. Inkovi, výbornému vědci…

»
27.1.2016 • p.a.c.o1

RECENZE: Sparkle 2

Jsou herní série, které vycházejí každý rok a jejich další díl nás vůbec nepřekvapí. Pak jsou ale takové, jejichž hratelnost nebude tak masová, ale zase dokáží oslovit tzv. casual publikum. Zmiňuji to z jednoduchého důvodu, protože u mě oblíbená série Sparkle se dočkala pokračování. Je sice pravda, že jsem k němu přistupoval lehce skepticky, přeci jenom první díl vyšel nedávno a nebyl jsem si tak úplně jist, jestli tvůrci dokáží přinést nějakou…

»
18.1.2016 • Josef Brožek1

RECENZE: Resident Evil 0 HD Remaster

Resident Evil: Zero nebo také označován jako díl 0, vyšel v roce 2002 exkluzivně pro Nintendo GameCube příčemž vývoj původně začal už na N64 a později vydán coby port na Wii. Od té doby a nikdo bez Nintenda si tento unikátní díl jinak nezahrál. Je to logické, každá konzole má své exkluzivity, ať už jako firstparty, thirdparty, samostatně díly nebo třeba jen dočasné. Příkladem je nový Tomb Raider pro Xbox One….

»
7.12.2015 • p.a.c.o1

RECENZE: Just Cause 3

Hry s otevřeným světem to letos rozjely ve velkém a ten, kdo se v nich vyžívá, měl opravdové herní žně. Otázkou ale je, jestli vám sedly žánrem nebo hlavním hrdinou, protože třeba já letos ještě nehrál ani jednu, pokud tedy nepočítám lehké ozkoušení Zaklínače. Ke konci roku se štěstí usmálo i na mě a díky Just Cause 3 jsem se do světa plného netušených možností mohl pustit také.

»
6.12.2015 • Josef Brožek10

Recenze: Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege

Rainbow Six prošlo od roku 1998, kdy vyšel první díl, řadou změn i přesto, že se dnes i po těch letech hraje prakticky stejně. Dobře, úplně stejně zase tak úplně ne, ovšem stále jde o tu tuhou taktickou střílečku pro odvážně střelce, kteří se nebojí pomalého postupu a jež neodradí smrt po dvou zásazích. Jednou z ikonických vlastností Duhové Šestky vždy byly uzavřené prostory. Až na pár dílů, jako Covert Ops…

»
1.12.2015 • p.a.c.o0

RECENZE: The Crew Wild Run

Máme za sebou recenzi nejnovějšího počinu se značkou Need for Speed, který zůstal hodně za očekáváním a jestli nemáte nějakou speciální náklonost k sebepoškozování, nejspíš ho minete bez povšimnutí. Můžou se najít i tací, kterým třeba nesedí Forza 6 a vyvstává tak otázka, co jiného si zahrát za závody.

»
20.11.2015 • Josef Brožek2

Recenze: Star Wars: Battlefront pro Xbox One

Star Wars: Battlefront byl jednou z nejočekávanější hrou roku. Možná je to způsobeno tím, že poslední díl vyšel před deseti lety, tehdy ještě pod hlavičkou tatíčka Lucas Arts v rukou Pandemic Studios. Fanoušci čekali na další díl, ale marně. Přišel zlom, značku koupilo Disney, respektive celé Lucas Arts, a protože ta měla se značkou, co se týče her, vlastní plány a nápad na multiplayerovou střílečku se jim mezi tehdejším vedením nelíbil, tak…

»
16.11.2015 • Josef Brožek0

RECENZE: Fallout 4 pro Xbox One

Vyvíjet hry s otevřeným světem nebylo nikdy nikterak technologicky jednoduché. A co víc, RPG, na tom byly ještě hůř. Bethesda by mohla vyprávět. Nejenže už od pradávna stojí za sérií The Elder Scrolls, ale před více jak sedmi lety převzala vývoj třetího Falloutu od Interplay Entertainment, který stál za prvními dvěma, izometrickými díly s tím, že druhý díl vyvíjelo jeho mateřské studio Black Isle Studios známe především legendárním RPG Baldur’s Gate. Krok…

»
9.11.2015 • tonyskate0

RECENZE: Rise of the Tomb Raider pro Xbox One

Série Tomb Raider příští rok oslaví své dvacáté výročí a ačkoliv už toho sličná Lara Croft zažila opravdu hodně, tak si stále ponechala svůj šarm a díky předloňskému restartu série i jako dvacítka vypadá. Dnes recenzovaný Rise of the Tomb Raider navazuje na zmíněný restart a my jakožto hráči na Xboxu si jej můžeme letos vychutnat exkluzivně. Podívali jsme se na zoubek verzi pro Xbox One a s potěšením vám oznamujeme,…

»
6.11.2015 • Josef Brožek2

Recenze: Just Dance 2016 pro Xbox One

Když nad tím tak přemýšlíme, tak si uvědomuje, že naproti Activision, EA nebo Take Two nemá Ubisoft nemá žádné každoroční blockbustery, o které by se mohl finančně opírat. Jediným takovým titulem je Just Dance (vydávání Assassins Creed je takové celé prapodivné, takže nepočítáme), který si už 3 ročníky navyšuje léta za jménem a vychází s každoroční vervou s novými písničkami. No, je to vlastně logické, jelikož každá sorta skladeb je populární jen…

»
5.11.2015 • p.a.c.o2

RECENZE: Need for Speed

I přes ne zrovna vydařená poslední pokračování, má série Need for Speed celou řadu fanoušků. Sám si vzpomínám, jak jsme hráli Need for Speed 2 a užili si u toho hromadu legrace. Nové Need for Speed se chtějí pokusit o další restart série a vrátit ke kořenům, ale nemějte strach, zas až tak daleko se vracet nechtějí.

»
30.10.2015 • Lindy0

RECENZE: Divinity: Original Sin – Enhanced Edition

Některé tituly, které dosáhnou velkého úspěchu na PC, je občas obtížné přenést na konzole, zvláště v případě žánru klasických RPG, kam se řadí i dnes recenzované Divinity: Original Sin – Enhanced Edition. Problém je samozřejmě v ovládání. Nicméně Diablo III to zvládlo slušně a stejně tak i nedávný Wasteland 2: Director’s Cut. A s potěšením dodáváme, že i Divinity: Original Sin od Larian Studios, které se řadí mezi klasická komplikovanější RPG, zvládlo port…

»
27.10.2015 • Josef Brožek3

RECENZE: Assassin’s Creed: Syndicate pro Xbox One

Mezitím, co se v Americe v 19. století teprve tvořil „západ“, v Evropě byla v rozvoji technika. Rodily se velká jména, pokládaly se základy elektřiny, využívala se pára, na ústup se dali koně a pomalu přicházely i jednoduché automobily. Jde o krásný věk a věřte nám, že taková Anglie ve svém viktoriánském období byla tím nejkrásnějším a zároveň zločinem nejprolezlejším místem, kam bychom se v budoucnu v nějakém tom stroji času mohli podívat. Říkáme to…

»
26.10.2015 • Josef Brožek24

RECENZE: Halo 5: Guardians pro Xbox One

Konec roku je pro nás hráče tou nejlepší částí dvanácti měsíčního období vůbec. Konec roku znamená launch velkých AAA titulů, které třikrát do měsíce od září až po prosince vycucnou naše těžce vydělané peníze a na rok zase zmizí. Exkluzivní značka Halo pro Xbox nám naposledy peníze vycucla před třemi lety, a pak znovu minulý rok převlečená za kolekci všech her a dnes to udělala zas. Halo 5, bylo ve…

»
24.10.2015 • Josef Brožek0

Recenze: Wasteland 2: Director’s Cut pro Xbox One

První Fallout je svatý grál na poli RPG. Že nesouhlasíte? Dobře. A tak nám tedy řekněte, kolik RPG takového rozměru, co se nelinou fantasy světem, skutečně existuje nebo snad existovalo v době vydání prvního dílu? Počet titulů by na svých zbylých prstech spočítal i nezkušený truhlář. Nicméně paradoxně hodnota prvního Falloutu a jeho předchůdce, ke kterému se hned dostaneme, hráčská komunita docenila až několik let po vydání, jelikož ve své době…

»
12.10.2015 • p.a.c.o2

RECENZE: NBA 2K16

Basketbal není sportem pro každého. Musíte umět hodně skákat a hlavně dost slušně kontrolovat míč. Evropané k hraní tohoto sportu asi moc určeni nejsou, přeci jenom nejlepší ligu světa, NBA, jich hraje docela dost, ale rozhodně se neprosazují tolik, jako třeba v NHL nebo MSL. Jestli nedosahujete těch správných parametrů, ale stejně si rádi zahážete do bezedného koše, možnou alternativou je NBA 2K16, což by měl být jeden z nejlepších dostupných virtuálních basketbalů.

»